استاندار آذربایجان شرقی:

تفکر بسیجی در جامعه جاری است

1402/09/05 - 16:40 - کد خبر: 103497 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی برای ترویج فرهنگ بسیجی اظهار کرد: خوشبختانه تفکر بسیجی در سطح جامعه جاری و ساری است.

به گزارش نصر، عابدین خرم امروز (۵ آذر) در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اذعان کرد: آثار و برکات اقدام امام راحل در صدور پیام تاریخی تشکیل بسیج، اقدام ارزشمندی امروز در سطح جهانی در حال مشاهده است.
وی افزود: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم که به فرمان امام راحل لبیک گفتند و امروز نتایج آن طریق الهی در نشست ریاض در قالب محکومیت همه جانبه جنایات صهیونیست‌ها نمود عینی یافت.
وی اضافه کرد: ما امروز خدمت همسنگرها و همرزم‌هایمان آمده‌ایم تا اعلام بیعت و بار دیگر نام‌مان را در دفتر ایثار و شهادت بسیج ثبت کنیم.
خرم با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در جامعه جاری و ساری است، یادآوری کرد: روزگاری بود که دو سوم مملکت را در جنگ با روسیه تزاری از دست دادیم، اما در هشت سال دفاع مقدس در جنگ با ۵۰ کشور جهان یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم.
وی ادامه داد: امروز دشمن در محاسباتش این تجربه را لحاظ می‌کند و می‌داند که اگر بار دیگر وارد جنگی با ایران شود، از آن رهایی نخواهد نیافت.
وی با اشاره به تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای فرهنگ بسیج بیان کرد: امروز چهارمین ارتش دنیا در غزه در مقابل حماس و گردان‌های الاقصی، زمین گیر و عاجز شده و از ادعاهایش عقب نشینی می‌کند و تسلیم می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد: دشمن صهیونیستی در غزه هم در مقابل مردم و هم‌ حماس شکست خورد که تبعات آن در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد و همه نتیجه تدبیر و دوراندیشی امام راحل در صدور فرمان تشکیل بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی و مقاومت در منطقه و سراسر جهان است.
وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم ما نیز خدمتگزاران دولتی مردمی هستیم که رییس آن به کرات خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌خواند.
وی افزود: مسیر دولت سیزدهم، مسیر اطاعت بی‌چون و چرا از ولی‌فقیه است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، خرم تاکید کرد: رضایت‌مندی مردم از سازمان‌ها و نهادها بزرگ‌ترین سرمایه نظام است که همه باید دست به دست هم دهند تا آسیب نبیند.
انتهای پیام/
تفکر بسیجی در جامعه جاری است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار