/ اطلاع رسانی/

نمایندگی حرف آخر در تبریز با یک سورپرایز ویژه آغاز به کار کرد

1398/10/04 - 17:11 - کد خبر: 10346 نسخه چاپی

نصر: موسسه حرف آخر در چند سال اخیر با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی آموزشی توانسته است توجه کنکوری ها را جلب کند.

به گزارش نصر، از اصلی ترین مشکلات خانواده و داوطلبان کنکور، استفاده از بهترین منابع کنکور می‌باشد. موسسه حرف آخر  در چند سال اخیر با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی آموزشی توانسته است توجه کنکوری ها را جلب کند. استفاده از تصویر سازی و شهودی سازی مفاهیم برای اولین بار توسط موسسه حرف آخر استفاده شد که امروز کاملا این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
اگر شما هم داوطلب کنکوری در شهر تبریز یا شهر های اطراف هستید، برای شما امکاناتی را فراهم کرده ایم و از تمامی خدمات موسسه حرف آخر در تبریز به صورت حضوری می‌توانید بهره ببرید. موسسه حرف آخر تبریز در برج ستاره باران طبقه 6 واحد 68 واقع شده و هم اکنون می توانید از نمایندگی حرف آخر در تبریز مشاوره رایگان حضوری دریافت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 04134393153 تماس حاصل فرمایید.



با برنامه چهار ماهه حرف آخر در تبریز کنکور خود را بیمه کنید!
در موسسه حرف آخر کم حجم ترین و کامل ترین منابع را در اختیار شما قرار خواهیم داد که مشابه آن را در هیچ منبعی نمی‌توانید بیابید و این مزیت باعث می‌شود که پرونده صفر تا صد کنکور خود را در 4 ماه ببندید4 ماه در برنامه مطالعاتی حرف آخر صرفا جهت آموزش نیست بلکه شما 10 آزمون و بیش از 12 هزار تست را در این مدت زمان حل خواهید کرد 10 بار کل دروس را مرور و جمع بندی خواهید کرد. اگر دانش آموز تبریزی هستید می‌توانید به صورت حضوری به این موسسه مراجعه کنید تا همکاران مجموعه به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.
برنامه چهار ماه توسط یک نفر طراحی نشده بلکه توسط برترین اساتید کنکور و مشاورین موسسه حرف آخر طراحی شده است. این برنامه به صورت حجمی و زمانی می‌باشد و شما را از هر منبع مشاوره ای دیگر بی‌نیاز می‌کند. در شکل زیر قسمتی از برنامه 4 ماهه برای درس زیست را برای شما قرار داده ایم. در این برنامه مدت زمانی که باید به تماشای دی وی دی بپردازید مدت زمان مرور و مطالعه کتاب و تعداد تستی که قرار است حل کنید برایتان مشخص شده است. در یک لوح فشرده تمام اساتید روش مطالعه دروس را به صورت کامل توضیح داده اند همچنین نحوه استفاده از برنامه به صورت تصویری و با استفاده از اسلایدهای آموزشی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. برای دانلود برنامه 4 ماهه حرف آخر به سایت مرکزی موسسه با آدرس https://harfeakharpub.com         مراجعه نمایید



چرا حرف آخر را برای کنکور انتخاب کنیم؟
داشتن بهترین و کاملترین منبع آرزوی تمام کنکوری ها است. در موسسه حرف آخر علاوه بر اینکه کاملترین منابع را در اختیارتان قرار خواهیم داد به شما سبک جدید از آموزش را نیز نشان خواهیم داد که یاد گیری و آموزش را برای شما به شدت آسان می‌کند. یادگیری با استفاده از انیمیشن و الگو که علاوه بر اینکه مسیر کنکور را برای شما به حداقل می‌رساند عمل یادگیری را نیز برای شما ده مرتبه آسان می‌کند و با استفاده از این سبک دیگر از روش های خشک و خسته کننده رهایی می‌یابید و دیگر از درس خواندن خسته نخواهید شد.حرف اخر بر همین اساس تمام دروس کنکور را به شکل انیمیشن در آورده است.
دروسی مانند فیزیک و ریاضی که واقعا مطالب آن ها سنگین است. این مفاهیم برای افرادی که سال ها از میادین کنکور و آموزش دور بوده اند نیز بسیار سنگین است و نیازمند صرف وقت فراوان است. به عنوان مثال عینی می‌توان به فصل حرکت شناسی اشاره کرد که جزو پرفرمول ترین فصل های فیزیک کنکور است. شاید باورش سخت باشد اما در حرف آخر بدون هیچ فرمولی این فصل تدریس می‌شود و فقط با یک الگو به نام v-t کل این فصل در فیزیک حرف آخر به شما آموزش داده می‌شود. حل کل تست های ده سال اخیر با همین الگو توسط استاد کامیار مدرس فیزیک حرف آخر دلیلی بر قدرت این الگو در حل کل سوالات حرکت شناسی است.

5 روز با حرف آخر در تبریز!
دانش آموزان تبریزی اگر به دنبال برترین خدمات مشاوره ای و کسب بهترین نتیجه در کنکور هستید به صورت حضوری به دفتر ما در تبریز مراجعه کنید.موزان تبریزی اگر خواهان دریافت به دفتر عاملیت مجاز فروش محصولات حرف آخر در تبریز در برج ستاره باران طبقه 6 واحد 68 واقع شده و از طریق تماس با شماره 04134393153 می توانید یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشید.
دانش آموزانی که سال های قبلی از تبریز بودند و با حرف آخر به نتیجه
علی بابائیان : رتبه 16 تجربی – پزشکی دانشگاه تهران
نهال بابائیان : رتبه 84 تجربی – پزشکی شهید بهشتی
فردین باربد : رتبه 203 تجربی
یک خبر خوب برای دانش آموزان تبریزی: اگر به دنبال آشنایی و کسب اطمینان کامل از محصولات هستید یک خبر خوب برای شما هستیم 5 روز با حرف آخر را کاملا رایگان به شما هدیه خواهیم داد. دراین پکیج برای شما از مباحث مهم کتاب های درسی برای کل دروس در اختیارتان قرار داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید به 40 تست قطعی کنکور پاسخ دهید. این پکیج به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود.
 
برای تهیه این پکیج رایگان به آدرس زیر مراجعه کنید:
آدرس: تبریز خیابان 22 بهمن برج ستاره باران طبقه 6 واحد 68
شماره تماس : 04134393153
عاملیت مجاز فروش محصولات حرف آخر در تبریز
 
انتهای پیام/
نمایندگی حرف آخر در تبریز با یک سورپرایز ویژه آغاز به کار کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار