رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت اعلام کرد؛

درخواست جذب ۱۹۴۵ ماما در برنامه سلامت خانواده

1402/09/05 - 10:36 - کد خبر: 103447 نسخه چاپی

نصر: رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از جذب ۳۵۰ ماما در ۹۳ شهر منتخب برنامه "سلامت خانواده" خبر داد و گفت: همچنین جذب یک هزار و ۹۴۵ مامای دیگر در برنامه سلامت خانواده درخواست شده تا میزان ارائه خدمات بارداری و دسترسی مادران به این خدمات افزایش چشمگیری یابد.

به گزارش نصر، محسن بارونی گفت: به منظور ارائه خدمات به مادران باردار و شیرده و زنان واجد شرایط باروری در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی افزود: از جمله این اقدامات جذب تعداد ۳۵۰ ماما در ۹۳ شهر منتخب برنامه سلامت خانواده از طریق ایجاد ظرفیت به کارگیری یک ماما مراقب به ازای هر یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی ادامه داد: همچنین طی مکاتبه با ریاست جمهوری مجوز استخدام ۱۹۴۵ ماما در برنامه سلامت خانواده درخواست شده است که ان‌شاءالله با جذب این تعداد، میزان ارائه خدمات بارداری و دسترسی مادران به این خدمات افزایش چشمگیری می یابد.  
رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت اظهار کرد: بهبود وضعیت کاری ماماهای برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی از طریق مشارکت نمایندگان ماماهای دانشگاه‌های علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در راستای ارتقای خدمات مامایی است.
انتهای پیام/
درخواست جذب ۱۹۴۵ ماما در برنامه سلامت خانواده نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار