/ اطلاع رسانی /

بازدید مدیر عامل شستا از داروسازی شهید قاضی

1402/09/04 - 19:09 - کد خبر: 103406 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.

به گزارش نصر، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی دکتر عطار مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و دکتر افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو)از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.
در این بازدید که روز پنجشنبه مورخ دوم آذرماه انجام گرفت معاونین و مدیران شستا نیز مدیر عامل شستا  را همراهی می کردند.
 باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و به تشریح جایگاه شرکت و گزارش عملکرد سالهای اخیر و همچنین عملکرد 8 ماهه سال جاری پرداخته و در مورد مشکلات  و موانع  صنعت دارو و طرح های توسعه ای انجام گرفته و در دست اقدام توضیحات جامعی را ارئه دادند.
 عطار مدیر عامل تیپیکو نیز داروسازی شهید قاضی را یکی از بزرگترین و تاثیر گذارترین شرکت های مجموعه تیپیکو اعلام کرد که از نظر تعدادی و لیتراژ تولید، بزرگترین شرکت داروسازی کشور در حوزه تولید داروهای تزریقی و بیمارستانی است.
 

افقهی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو هم ضمن اعلام نکته نظرات در حوزه های تامین منابع مالی ، بر لزوم حفظ نیروهای تخصصی و جلوگیری از خروج کارشناسان و مدیران خبره از شرکتهای تابعه شستا اشاره کرد.
نوروزی مدیرعامل شستا در مورد اجرای طرح های توسعه ای در شرکت های زیر مجموعه تاکید کرده و اعلام کرد: در مورد اجرای طرح های توسعه ای باید بیشتر کار شود تا بعد از تامین نیازهای داخلی به صادرات نیز بتوانیم توجه ویژه کرده و نباید سهم بازار را از دست بدیم . با توجه به رویکرد تولید محصولات تزریقی در شرکت داروسازی شهید قاضی ، توسعه این شرکت یک توسعه ملی بوده و در این راه باید جنگید که بسیار لازم و ضروری است و شستا همه جانبه از شرکت داروسازی شهید قاضی حمایت خواهد کرد همچنین در این شرکت با توجه به بررسی گزارشات روند عملکرد تولید ، فروش و سودآوری و ساختار نیروی انسانی بسیار مناسب است.
تولید محصولات جدید، انحصاری و با کیفیت افتخار شرکت داروسازی شهید قاضی بوده و باید این شرکت وارد حوزه ی محصولات جدید شده و سبد محصولات تولیدی خود را افزایش دهد .
در ادامه از خطوط تولید انواع سرم، آمپول و ویال ، آزمایشگاههای کنترل کیفیت و بخش تحقیق و توسعه و انبارهای شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید کرد.
 نوروزی پس از بازدید ضمن اعلام رضایت، از عملکرد مدیریت مجموعه از زحمات کلیه همکاران داروسازی شهید قاضی تشکر کرده و از  باسمنجی به عنوان برادری که خدمات وی مایه مباهات حوزه سلامت است، یاد کرده و گفت: تصویب و حمایت همه جانبه شستا  از توسعه پروژه های جدید این مجموعه پاداش ما به این شرکت است.
همچنین وی پروژه های اجرا شده و در دست اجرای این شرکت را کاری حرفه ای و ملی مرتبط با سلامت مردم دانسته که با اخلاق و وجدان کاری انجام شده  بطوریکه هم آبرو ی کشور و اعتباری برای شستا و تیپیکو بوده و هم منبع درآمد و سودآوری برای مجموعه سهامداران شستا می باشد.
انتهای پیام/
بازدید مدیر عامل شستا از داروسازی شهید قاضی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار