تجلیل از گروه صنعتی هافمن، بعنوان واحد صنعتی نمونه 

1402/09/04 - 17:23 - کد خبر: 103404 نسخه چاپی

نصر: آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعتکاران و معدن‌کاران برتر چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر صمت، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شهرکهای صنعتی کشور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد و جمعی از مسئولین  برگزار شد.

به گزارش نصر، عباس علی‌آبادی، وزیر صمت اظهار کرد : خوشبختانه محصولات تولیدی در بازارهای جهانی در هر جا که وارد شدیم، صنعتی مورد قبول است که تجارت محور باشد.
در ادامه، شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد بیان کرد: خام‌فروشی کالا به صنعت کشور آسیب وارد می‌کند، حضور صنایع در بازارها و نمایشگاه‌های خارجی می‌تواند به توسعه صنایع و جلوگیری از خام‌فروشی کمک کند.
امین مالکی، نایب‌رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد نیز با بیان اینکه تولیدکنندگان خط‌شکنان جبهه اقتصادی کشور هستند، گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران به دلیل بخش‌نامه‌هایی که در لحظه صادر می‌شوند دچار سردرگمی شده‌اند.

در پایان این مراسم از گروه صنعتی هافمن، بعنوان واحد صنعتی نمونه تجلیل شد و آقای آقاجانی، مدیر تولید هافمن به نمایندگی از طرف مدیر عامل مجموعه، لوح و تندیس زرین را از دستان وزیر صمت دریافت نمود.
انتهای پیام/
تجلیل از گروه صنعتی هافمن، بعنوان واحد صنعتی نمونه  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار