وزیر آموزش و پرورش؛

ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم

1398/10/04 - 16:49 - کد خبر: 10340 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، گفت:ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.

به گزارش نصر به نقل از فارس،  محسن حاجی میرزایی ظهر امروز با همراهی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل مادر و معلم فرهنگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری اظهار داشت: باعث افتخار است که افراد با سابقه ای در نظام تعلیم و تربیت مادران شهیدی همچون شما را به عنوان سرمایه آموزش و پرورش کشور دارد.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: همه افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیروهای فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی فرزندانی پرورش داده‌اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان بوده است.
حاجی‌میرزایی تاکید کرد: اگر بتوانیم ظرفیت دانش‌آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده‌ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم‌ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه‌های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی‌رسد، گفت: ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.
در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش از غفوری مدیر دبیرستان شاهد و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری تقدیر کرد.

انتهای پیام/
ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار