معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

تروریستی خواندن سپاه توسط دولت ترامپ انسجام ملی را تقویت کرد

1398/02/09 - 15:02 - کد خبر: 1034 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آمریکا با اقدامی احمقانه سپاه را تروریستی اعلام کرده است گفت: این اقدام انسجام و اتحاد ملی را در ایران تقویت کرد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، علیار راستگو شامگاه دیروز یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسکو اظهار داشت: نزدیکی به مرکز استان، حوزه گردشگری و کشاورزی از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان اسکو است.

وی افزود: نزدیکی به مرکز استان از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان اسکو است و با بهره‌برداری از اتوبان‌های که در دست اقدام است این دسترسی از نظر زمان نیز کوتاه‌تر خواهد شد که این امر یک مزیت در امر توسعه شهرستان خواهد بود چرا که دسترسی از عوامل توسعه است و فرماندار جدید اسکو نیز باید شریط لازم را دراین خصوص فراهم کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به موضع‌گیری ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام آنها غیر دیپلماتیک و خلاف رویه‌های بین المملی است و این اقدام نشان‌دهنده حماقت او نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

راستگو با بیان اینکه آمریکا با اقدامی احمقانه سپاه را تروریستی اعلام کرده است، عنوان کرد: این اقدام انسجام و اتحاد ملی را در ایران تقویت کرد.

وی ادامه داد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان است که دو وظیفه مهم بخشی و فرابخشی را برعهده دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: در حوزه بخشی، مأموریت امنیت و تأمین و تضمین آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و در حوزه فرابخشی نظارت و پیگیری را بر عهده دارد.

در این مراسم از خدمات مرتضی محمدزاده فرماندار سابق اسکو تجلیل و بابک رضی منش به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسکو معرفی شد.

گفتنی است بابک رضی‌منش متولد سال ۱۳۶۱ در تبریز و دانش آموخته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد، مدرس دانشگاه، عضو جامعه مهندسان معمار و نیز عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی می‌باشد که از جمله سوابق وی می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان تبریز، معاون فرماندار شهرستان خداآفرین، دبیر کمیسیون ماده ۹۹ استانداری آذربایجان شرقی، کارشناس ستاد مناسب‌سازی فضاها و ابنیه‌های شهری استان، مسئول پیگیری مسائل حمل و نقل و ترافیک دفتر فنی استانداری اشاره کرد.

انتهای پیام/

تروریستی خواندن سپاه توسط دولت ترامپ انسجام ملی را تقویت کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار