رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

آغاز برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

1402/09/04 - 13:07 - کد خبر: 103380 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی از آغاز برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد.

به گزارش نصر،اصغر شفائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر، گفت: با توجه به آغاز برنامه ملی سنجش و اهمیت انجام غربالگری‌های نوآموزان بدو ورود به دبستان، والدینی که نوآموزان پیش دبستانی (تاریخ تولد از ۹۶/۰۷/۰۲ تا ۹۷/۰۷/۰۱) دارند باید از طریق سامانه my.medu.ir و یا از پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت اقدام به نوبت‌گیری اینترنتی کنند.
وی با تاکید بر ضرورت مطالعه دقیق فایل پیوست هنگام نوبت‌گیری، متذکر شد: نوبت گیری باید فقط توسط والدین انجام شود؛ همچنین پس از پایان مراحل نوبت گیری نیز همراه داشتن مدارک شامل پرینت نوبت نوآموز، شناسنامه والدین و نوآموز، عکس ۴×۳ نوآموز هنگام مراجعه به مرکز سنجش، ضروری است‌.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی ادامه داد: هنگام نوبت گیری فقط مرکز جامع سنجش شهرستان خود را انتخاب کنید؛ چرا که در صورت نوبت‌گیری از شهرستانی غیر از محل سکونت، پذیرش شما در مرکز سنجش انجام نخواهد شد.
وی اضافه کرد: هزینه نوبت‌گیری ۶۰ هزار تومان است و نوآموزان جامانده از سال‌های گذشته نیز می‌توانند نوبت‌گیری کنند؛ توجه داشته باشید که مهلت نوبت‌گیری محدود و تا پایان دی ماه سال جاری است.
شفائیه در پایان متذکر شد: والدین دارای نوآموز متولد بعد از ۲مهر۹۷ نوبت گیری انجام ندهند.
انتهای پیام/
آغاز برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار