فرمانده سپاه مراغه؛

سربازان گمنام امام زمان(عج) ۱۰ تُن آرد قاچاق در مراغه کشف کردند

1402/09/02 - 23:09 - کد خبر: 103321 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه مراغه گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) درسپاه شهرستان و توان عملیاتی این سازمان، ۱۰ تُن آرد یارانه‌ای قاچاق از یک خودرو سنگین در مراغه کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در این رابطه ۲ نفر به عنوان متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو ‌سنگین که از استان‌های مرزی کشور به شهرستان آمده بود، توقیف شد.
به گفته وی پیش از این نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه توانسته بودند طی چندین عملیات مختلف بالغ بر ۲۵ تن آرد قاچاق را در این شهرستان کشف و ضبط کنند.
سرهنگ حیدری با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه، به متخلفان اقتصادی هشدار داد که این شهرستان برای قاچاقچیان و متخلفان تنظیم بازار ناامن است و با آنان به صورت قانونی برخورد می‌شود.
به گزارش ایرنا آرد از طریق شبکه توزیع بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود و حمل‌ونقل آن در خارج از این شبکه، قاچاق به شمار می‌رود تا جایی کارشناسان جهاد کشاورزی علاوه بر نانوایی‌ها در کارخانجات آردسازی شهرستان نیز بر روند توزیع آن نظارت می‌کنند.

ماهانه بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان یارانه نان برای مراغه تخصیص می‌یابد
ماهانه ۳۷ میلیارد تومان یارانه نان برای مراغه تخصیص می‌یابد تا آرد دولتی بین ۲۴۰ نانوایی فعال این شهرستان توزیع، و اهالی از نان یارانه‌ای بهره‌مند شوند اما اختلاف فیمت آرد یارانه‌ای و آزاد در برخی از موارد به انگیزه‌ای برای تخلف برخی‌ها تبدیل می‌شود.
افزایش تقاضا برای نان لواش و سودجویی برخی‌ها به واسطه اختلاف قیمت آرد دولتی و آزاد طی مهر سال گذشته موجب شده بود تا صف‌های طولانی در مقابل نانوایان شکل بگیرد و فرماندار این شهرستان ویژه در واکنش به این مشکل اهالی، قرارگاه تنظیم بازار نان تشکیل دهد.
انتهای پیام/
سربازان گمنام امام زمان(عج) ۱۰ تُن آرد قاچاق در مراغه کشف کردند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار