خبر/

کاپیتان‌ها گل کاشتند

1398/10/04 - 15:50 - کد خبر: 10330 نسخه چاپی

نصر: سه کاپیتان تیم ملی امروز نقش مهمی در پیروزی تراکتوری ها برابر شهرخودرو ایفا کردند.

به گزارش نصر، ساکت الهامی به خوبی می‌داند از سه کاپیتان تیمش چگونه استفاده کند. او مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را در فاز تهاجمی و در یک خط قرار می‌دهد تا قدرت تیمش در فاز تهاجمی تقویت شود.
از شجاعی شروع کنیم، کاپیتان اول تیم ملی در بازی مقابل شهر خودرو دوندگی فوق العاده‌ای داشت و با پاس‌های تک ضرب، تیمش را به خوبی راه می‌انداخت.
مسعود با جنگندگی بالا و فوتبال چشم نوازش سکوها را هم به وجد می‌آورد و توانست گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند.
حاج صفی که یکی از خوب‌های تراکتور در فصل جاری است، روز گذشته در سمت چپ خط هافبک تیمش به کار گرفته شد و با نفوذهای خوب و سانترهای دقیقش بارها مدافعان شهر خودرو را به زحمت انداخت، همچنین این بازیکن حضور به موقع و خوبی در کارهای دفاعی داشت.
حاج صفی بازی خوبش را با تأثیرگذاری در گل دوم و سوم تکمیل کرد، او پایه‌گذار گل سوم تیمش بود تا اشکان دژاگه پس از گلزنی، سراغ حاج صفی بیاید و از او تشکر کند.
به نظر می‌رسد اشکان دژاگه هم روز به روز به فرم ایده‌آل می‌رسد، این بازیکن علاوه بر گل فوق العاده‌ای که به ثمر رساند، با تعصب مثال زدنی برای تیمش جنگید و هر کدام از سانترهایش از روی ضربات ایستگاهی بوی گل می‌داد.
دژاگه پس از تعویض هم یکبار لب خط آمد و هم تیمی‌هایش را هدایت ‌کرد.
قطعاً حضور سه کاپیتان با تجربه تیم ملی، کیفیت تراکتور را نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری بالاتر برده و تن رقیبان را به لرزه می‌اندازد.
انتهای پیام/
کاپیتان‌ها گل کاشتند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار