مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

کفش تبریز؛ برندی ملی است/ حمایت بانک توسعه تعاون از تولید کنندگان کفش

1398/02/09 - 14:49 - کد خبر: 1033 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: کفش تبریز از دیرباز برای مردمان منطقه شناخته شده بوده و به عبارتی برندی ملی است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ غفور اصغر رضایی در بازدید از شرکت تولید کفش پادوس در تبریز افزود: بهره مندی از تکنوژی و دانش روز را می توان دو عامل موفقیت این مجموعه عظیم کارگاهی عنوان کرد.

وی ادامه داد: صنعتگران کفش تبریز از دیرباز با هنر و مهارت خود کفش هایی با کیفیت و بسیار استاندارد تهیه می کردند البته امروزه با افزوده شدن تکنولوزی و دستگاه های جدید تولید با کیفیت افزایش یافته و زمینه تولید کفش های مناسب بیش از پیش فراهم شده است.

رضایی در ادامه با اشاره به برخی از طرح های حمایتی بانک توسعه تعاون از ایجاد و توسعه فرصت های شغلی جدید اذعان داشت: بانک توسعه تعاون بر اساس اولویت های کاری خود از صنعتگران کفش تبریز حمایتی ویژه ای کرده و در آینده نیز انجام می دهد.

این گزارش می افزاید، در ادامه مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بازدیدی از مجموعه تولید کفش پادوس که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های تولید کفش روزانه توان تولید 14 هزار جفت کفش را دارد؛ انجام داد.

انتهای پیام/

کفش تبریز؛ برندی ملی است/ حمایت بانک توسعه تعاون از تولید کنندگان کفش نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار