سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

اتمام پروژه تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز تا یک ماه آینده

1402/09/02 - 14:21 - کد خبر: 103298 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اتمام تعریض، آماده سازی و تجهیز اتوبان شهید کسایی تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش نصر، حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید از مراحل تعریض، تجهیز و آماده سازی اتوبان شهید کسایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعریض این اتوبان به طول ۲۰ کیلومتر در سال جاری با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، شهرداری تبریز و با تأمین اعتبار از محل دور اول سفر ریاست جمهوری و منابع ملی انجام می‌گیرد.
وی افزود: تا یک ماه آینده این پروژه بطور کامل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
فتح زاده یادآور شد: استفاده از این جاده به عنوان تنها جاده اتصال کشور به مرز بازرگان، جلفا و استان‌های غربی باعث ایجاد ترافیک سنگین شده؛ به طوری که اولین جاده پرترافیک کشور به شمار می‌رود.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه که جایگزین این اتوبان خواهد شد، شاهد کاهش چشمگیری در ترافیک و تصادفات ناشی از آن باشیم.
انتهای پیام/
اتمام پروژه تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز تا یک ماه آینده خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   اسدی   5 ماه پیش  

کارکنان محترم نصر نیوز لطفا نظرات را هم منتشر فرمایید. با تشکر

پاسخ   اسدی   5 ماه پیش  

با سلام خدمت همه. یکی میگه آبان ماه تموم میشه این یکی میگه یکه ماه دیگه! یک ماه دیگه یه نفر دیگه میاد میگه تا 22 بهمن تموم میشه!!! مردم را مسخره کرده اند
پژوهشیار