فرمانده مرزبانی کشور خبر داد:

ادامه پیگیری‌ها برای آزادی مرزبانان ربوده شده

1398/10/04 - 15:10 - کد خبر: 10327 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی کشور گفت:تعدادی از این مرزبانان که در مهر ۹۷ توسط گروهک تروریستی ربوده شده بودند آزاد شده و پیگیری‌ها برای آزادی دیگر مرزبانان ربوده شده ادامه خواهد داشت.

به گزارش نصر به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان اردبیل از توسعه دیپلماسی مرزی ایران و کشورهای مرزی به عنوان یک اولویت نام برد و عنوان کرد: در اسفندماه سال جاری رزمایش مشترک دریایی ایران و پاکستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: توسعه دیپلماسی مرزی با کشورهای همسایه امنیت پایدار را رقم زده و این مهم در راستای بهبود وضعیت مرزبانی در مرزهای مختلف کشور انجام می‌پذیرد.
فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: گسترش روابط و توسعه دیپلماسی مرزی زمینه را برای کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی مرزبانی فراهم خواهد کرد.
وی با بیان اینکه روابط مرزبانی ایران با کشورهای همسایه بسیار مناسب است، افزود: در راستای تقویت مشارکت و تعامل با کشورهای همسایه اجلاس‌های مرزی سالیانه نیز برگزار می‌شود.
فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: برگزاری جشن مشترک نوروزی مرزداران ایران و کشورهای همسایه پیام مهمی را به جهانیان داشته تا از برخورداری ریشه‌های عمیق فرهنگی و صلح و اتحاد مردم ایران و کشورهای همسایه خبر دهد.
به گفته وی دشمنان برای دستیابی به اهداف خصمانه خود همواره به دنبال ایجاد فتنه و ناامن نشان دادن منطقه هستند اما به پاس ایثارگری غیورانه نیروهای شجاع مرزبانی و رصد امور تلاش دشمنان راه به جایی نخواهد برد.
رضایی در ادامه عنوان کرد: احداث شهرک‌های سازمانی در نقاط نزدیک به پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی در اولویت مرزبانی قرار گرفته تا زمینه رفاه بیش از پیش خانواده‌های مرزبانان فراهم شود.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص مرزبانان و بسیجیان ربوده شده در نقطه صفر مرزی میرجاوه نیز یادآور شد: تعدادی از این مرزبانان که در مهر ۹۷ توسط گروهک تروریستی ربوده شده بودند آزاد شده و پیگیری‌ها برای آزادی دیگر مرزبانان ربوده شده ادامه خواهد داشت.
با برگزاری آئین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان اردبیل، از تلاش‌های هوشنگ حسینی قدردانی شده و شاهین اسمعیلی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان معرفی شد.
انتهای پیام/
ادامه پیگیری‌ها برای آزادی مرزبانان ربوده شده خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار