خبر/

تاکید امام جمعه تبریز بر جذب اعتبار آزادراه تبریز _ ارومیه

1402/09/01 - 20:37 - کد خبر: 103236 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از قطعه ۶ آزادراه تبریز _ ارومیه بازدید و بر جذب اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح مهم تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این بازدید با بیان اینکه  بهره برداری از این طرح مهم برای مردم استان مایه خیر و برکت و آسایش خواهد شد گفت: از همه دست اندر کاران این طرح و سرمایه گذار بخش خصوصی قدردانی می کنیم و انتظار داریم جذب اعتبارات دولتی لازم برای تکمیل این کار مهم به شکل مطلوب صورت بگیرد.
معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: حجم عملیات خاکی این طرح زیاد است و سعی داریم بخشی از این طرح را به عنوان مرحله نخست به بهرداری برسانیم تا الگویی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد.
ذاکری با اشاره به اینکه قطعه ۶ آزادراه تبریز _ ارومیه، نخستین طرحی است که تملک اراضی به عهده سرمایه گذار است افزود: وضعیت و روند اجرایی این طرح مطلوب است.
طرح آزاد راه تبریز _ ارومیه از سال ۹۸ آغاز شده است و ۶ قطعه دارد که طول قطعه ششم حدود ۲۸ کیلومتر است و تاکنون ۱۴ کیلومتر از آن تملک شده است.
این آزادراه با هدف ایجاد مسیری مناسب بین شهر تبریز و ارومیه در ادامه ایجاد کریدور شرق به غرب از تهران تا مرز بازرگان در ۶ قطعه طراحی شده است.
آذربایجان‌ شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.
 انتهای پیام/
تاکید امام جمعه تبریز بر جذب اعتبار آزادراه تبریز _ ارومیه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار