وزیر ارشاد:

موانع عمره مفرده برطرف شده و به زودی فراخوان ثبت‌نام می‌دهیم

1402/09/01 - 14:02 - کد خبر: 103214 نسخه چاپی

نصر: اسماعیلی از برداشته شدن موانع حج عمره و اعلام فراخوان ثبت نام در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره آغاز حج عمره گفت: موانع عمره مفرده با اعزام هیئتی از بانک مرکزی و سازمان حج و زیارت به عربستان برداشته شده و در روزهای آینده فراخوان ثبت‌نام آن انجام می‌شود تا اعزام زائران را شروع کنیم.
وی افزود: رئیس جمهور به مناسبت هفته کتاب دستور دادند تمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام کتابخانه‌ها تأمین بودجه شود و این اتفاق مبارکی است.
اسماعیلی ادامه داد: ما 500 طرح نیمه تمام داریم که یکصد طرح آن بالای 80 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم با این دستور بخش مهمی از 500 پروژه را به اتمام برسانیم.
وزیر ارشاد در واکنش به حواشی برگزاری کنسرت علیرضا قربانی عنوان کرد: ما در دولت سیاست‌مان سیاست واحدی است و این پذیرفته نیست که بخشی بخواهد قانونی را اجرا کند و بخشی اجرا نکند.
وی تصریح کرد: من در اجلاس استانداران سراسر کشور حاضر شدم و گزارشی از همکاری‌ها دادم و گفتم در همه استان‌ها برای اجراهای هنری، خط قرمز اجرای قانون است و کسی نباید قانون را معطل تفسیر خودش کند. در‌ آن جلسه همه استانداران قول دادند پای قانون باشند و سلیقه در اجرای قانون نخواهیم داشت و مرّ قانون در اجراهای هنری باید عمل شود.
انتهای پیام/
موانع عمره مفرده برطرف شده و به زودی فراخوان ثبت‌نام می‌دهیم خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار