رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد:

ثبت نزدیک ۲۸ میلیارد تردد در محورهای درون‌شهری و برون‌شهری کشور در سال ۱۴۰۲

1402/09/01 - 11:38 - کد خبر: 103196 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون، بیش از ۲۷.۸ میلیارد تردد در محورهای درون‌شهری و برون‌شهری کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش نصر، صبح امروز (چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲)، هشتمین رزمایش خودرویی ارتقای توان تحرک عملیاتی پلیس راهور فراجا با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور کشور و جمع دیگری از فرماندهان ارشد انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ستاد پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش برگزار شد.
سردار سید کمال هادیان‌فر در این رزمایش با بیان این که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۲۷.۸ میلیارد تردد در محورهای درون‌شهری و برون‌شهری کشور ثبت شده است، اظهار داشت: طی یک سال اخیر با برگزاری دو دوره رزمایش، بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو عملیاتی جدید به ناوگان پلیس راهور کشور اضافه شد.
وی افزود: طی هشت دوره رزمایش ارتقای توان عملیاتی پلیس راهور از سال ۹۸ تا کنون، در مجموع دو هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی جدید از جمله خودروهای تاکیتی و شاسی‌بلند به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اضافه شده است.
این مقام ارشد انتظامی همچنین از افتتاح ۱۵ پاسگاه پلیس راهور در محورهای مواصلاتی کشور هم‌زمان با رزمایش امروز خبر داد و گفت: پلیس راهور از ابتدای سال بیش از ۱۲۰ میلیون خدمت به مردم ارائه کرده که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.
رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: پاسگاه‌های امروز در استان‌های خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان، گرگان، ایلام، سیستان بلوچستان، مازندران، هرمزگان، بندر عباس و یزد به بهره‌برداری می‌رسند.
وی در پایان گفت: از سال ۹۸ تا کنون با کمک سازمان راهداری بیش از ۱۰۳ پاسگاه احداث شده و ۱۷۷ پاسگاه پلیس راه و راهور نیز مورد بازسازی قرار گرفته که مجموعا یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.
انتهای پیام/
ثبت نزدیک ۲۸ میلیارد تردد در محورهای درون‌شهری و برون‌شهری کشور در سال ۱۴۰۲ ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار