خبر/

افتخاری دیگر برای صنعت آذربایجان / تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران + فیلم

1402/09/01 - 11:29 - کد خبر: 103193 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل خودروسازی اسنا از تحویل پارت دوم اتوبوس های سفارشی شهرداری تهران خبر داد. 

به گزارش نصر، جلیل هاشمی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: پارت دوم سفارش های شهرداری تهران 25 دستگاه است که بعد از پارت اول که ماه پیش ارسال شد؛ روز گذشته عازم تهران شدند.
وی با بیان اینکه این افتخار بزرگی است که تولیدات حاصل تلاش کارگران و مهندسان تبریز و آذربایجان در معابر پایتخت به هموطنان ارایه خدمات می دهند اذعان داشت: این اتوبوس ها دارای امکانات خاصی است که در زمره خود از بهترین ها هستند.


هاشمی با اشاره به قرارداد 500 دستگاهی با شهرداری تهران افزود: بر اساس این قرارداد از دو ماه پیش روند تولید در کارخانه آغاز شده و به مرور تحویل شهرداری تهران می شود.
این گزارش می افزاید، مهندس اسفهلانی مدیر پشتیبانی شرکت خودروسازی اسنا نیز در گفت و گویی با اشاره به تحویل 100 دستگاه از این اتوبوس ها به شهرداری تبریز افزود: بعد از این 25 دستگاهی که در پارت دوم تحویل شهرداری تهران شد به مرور سفارش های شهرداری های شیراز، مشهد و اصفهان نیز تحویل داده خواهند شد.
این گزارش می افزاید، بخش دوم اتوبوس های تولید خودروسازی اسنا روز گذشته بعد از طی 650 کیلومتر مسافت تبریز تا تهران به شهروندان پایتخت ارایه خدمات خواهند کرد.
انتهای پیام/
افتخاری دیگر برای صنعت آذربایجان / تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار