فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد خبر داد:

برخورد مینی بوس با تریلر با 12 مصدوم در محور تبریز- بستان‌آباد

1398/10/04 - 14:02 - کد خبر: 10314 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از برخورد مینی بوس با یک دستگاه تریلر پارک شده در کنار جاده خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه 12 نفر مصدوم شدند.

به گزارش نصر به نقل از فارس ، سرهنگ"محمد جلیلیان"  اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در شهرک"صنعتی عالی نسب" در محور تبریز-بستان آباد،بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی سعیدآباد به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک مینی‌بوس با یک دستگاه تریلی کشنده ولوو پارک شده به وقوع پیوست؛ 12 نفر از سرنشینان مینی بوس مصدوم و توسط اورژانس به یکی ازمراکز درمانی انتقال وتحت درمان قرار گرفتند.
وی با بیان این که علت این حادثه را کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلوتوسط راننده مینی بوس و نداشتن دید کافی به علت مه آلود بودن هوا اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن ، خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو است.
جلیلیان به رانندگان، توصیه کرد، رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، امنیت و آرامش را برای خانواده خود فراهم کنند.

انتهای پیام/
برخورد مینی بوس با تریلر با 12 مصدوم در محور تبریز- بستان‌آباد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار