آخرین روز

آخرین روز جشنواره تئاتر باغچه‌بان به پایان رسید

1402/08/30 - 13:06 - کد خبر: 103139 نسخه چاپی

نصر: دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان، در میان قاب‌های زیبای پاییز رنگین مرند در حال برگزاری است

به گزارش نصر، این روز‌ها حال و هوای خوبی در مرند ایجاد کرده است. آخرین روز جشنواره باغچه‌بان در حالی به پایان رسید که ۵ نمایش در سالن‌های مختلف مرند به روی صحنه رفت.
«ساعت جادویی» به کارگردانی امیر محمد انصافی از تهران، عنوان اولین نمایشی بود که دوشنبه ۲۹ آبان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری مرند به روی صحنه رفت.
«بزبز قندی و گرگ ناقلا» به کارگردانی امیر شیخ‌جبلی از اصفهان، «مینا و میچا» به کارگردانی علیرضا شریفی‌نیا از مشهد، «راز پیشونی سفید» به کارگردانی معصومه زیوری از همدان عنوان دیگر نمایش‌ها بودند که در سومین روز از جشنواره تئاتر باغچه‌بان امسال  به روی صحنه رفتند.
اما «خزوک» آخرین نمایش دومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان بود که مهمان کودکان و خانواده‌های مرندی شد. خزوک از مرند در این جشنواره شرکت کرده بود و پیمان عالیباف کارگردان آن بود.
بدین ترتیب با اجرای این پنج نمایش، دومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان در بخش اجرای نمایش ها به کار خود پایان داد.
دومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان به دبیری محمود یوسفی مرند از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان در مرند برگزار شد و امروز در مراسم اختتامیه، نفرات برگزیده هر بخش توسط داوران معرفی خواهند شد.
جلیل فرجاد، منوچهر اکبرلو و مجید قناد داوران این دوره از جشنواره بودند.
انتهای پیام/
آخرین روز جشنواره تئاتر باغچه‌بان به پایان رسید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار