فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

۲۲ نفر از اراذل و اوباش آذربایجان شرقی دستگیر شدند

1402/08/29 - 11:15 - کد خبر: 103088 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری ۲۲ نفر در شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر خبر داد.

به گزارش نصر، سردار"علی محمدی" روز دوشنبه به ایرنا گفت: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، طرح برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده های تخصصی و انتظامی در سطح شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر اجرا شد.
این مقام انتظامی اعلام کرد: در اجرای این طرح با هماهنگی قضایی، تیم های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده، قهوه خانه ها و پارک های سطح شهرستان های مراغه، بستان آباد و اهر که اراذل و اوباش به عناوین متخلف در آنجا مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت می کردند، اعزام شدند.
سردار محمدی به نتایج حاصل از اجرای این طرح که منجر به شکسته شدن قدرت پوشالی اراذل و اوباش شد، اشاره کرد و افزود: ماموران موفق به دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سطح دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان مراغه شدند و از مخفیگاه آنان تعداد هشت قبضه قمه و یک عدد تبر کشف و به مقر انتظامی دلالت دادند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، محل شرارت این اراذل و اوباش را در شهرستان بستان آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی با تشکیل چندین گروه تلفیقی در عملیاتی همزمان در چند نقطه از شهرستان موفق به دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار با چندین فقره سابقه کیفری شدند .
سردار "محمدی" گفت: ماموران انتظامی شهرستان اهر نیز موفق به دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سطح دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در اجرای طرح مبارزه با ارذل و اوباش شدند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.
انتهای پیام/
۲۲ نفر از اراذل و اوباش آذربایجان شرقی دستگیر شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار