خبر/

برنامه های سفر وزیر آموزش وپرورش به تبریز/افتتاح دبیرستان طالقانی

1398/10/04 - 13:43 - کد خبر: 10307 نسخه چاپی

نصر: محسن حاجی میرزایی در سفری دو روزه به آذربایجان شرقی، چندین پروژه مهم را افتتاح کرده و از مناطق زلزله زده استان بازدید خواهد کرد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، جعفر پاشایی در گفتگویی از سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به استان خبر داده و گفت: حاجی میرزایی ظهر امروز طی سفری دو روزه و به همراه معاونان وزارتخانه و جمعی از مدیران به تبریز سفر خواهد کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای این سفر دو روزه در نظرگرفته شده است که اولین برنامه ایشان دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، شهید صادق عدالت اکبری خواهد بود.
پاشایی برگزاری اجلاس مشترک شورای معاونین استان را از دیگر برنامه‌های وزیر دانسته و گفت: در این جلسه معاونان سراسر استان، مسائل و چالش‌های خود را به طور مستقیم با وزیر آموزش و پرورش در میان خواهند گذاشت؛ برگزاری جلسه‌ای با دانش آموزان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر است که طی آن ایشان با منتخب دانش آموزان گفتگویی مستقیم خواهند داشت.
وی از برگزاری آئین رونمایی از نخستین مجموعه کتب آموزش شهروندی و آغاز رسمی طرح جامع شهروندی در مدارس تبریز خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ کتاب طراحی شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین جلسه‌ای با حضور معاونان نوسازی و معاونان پشتیبانی سراسر کشور با حضور وزیر برگزار می‌شود.
وی از افتتاح چندین پروژه با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: فردا شاهد افتتاح دبیرستان ماندگار آیت الله طالقانی تبریز خواهیم بود، همچنین افتتاح مدرسه خیرساز در خیابان طالقانی، باشگاه پیشکسوتان استان و مرکز دندانپزشکی برای فرهنگیان از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

انتهای پیام/
برنامه های سفر وزیر آموزش وپرورش به تبریز/افتتاح دبیرستان طالقانی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار