فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد:

همت دولت مرتفع کردن نارضایتی ها است / آغاز فضا سازی شهری بمناسبت کنگره ملی 10 هزار شهید

1402/08/29 - 09:02 - کد خبر: 103068 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: نارضایتی مردم باید ریشه یابی شود و در سایه مطالبه گری اصحاب رسانه توسط دولت محترم حل شود، همت دولت نیز مرتفع کردن مشکلات و نارضایتی ها است. 

به گزارش نصر، "اصغر عباسقلی‌زاده" ظهر امروز در نشست خبری که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: بمناسبت هفته بسیج از فردا دوشنبه 29 آبان برنامه های هفته بسیج آغاز خواهد شد.
وی با تاکید بر اهمیت بسیج گفت: بسیج مایه امنیت، آرامش و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در باب امنیت؛ در سایه امنیت است که جامعه پیشرفت می کند. 
فرمانده سپاه عاشورا افزود: اکنون تفکر بسیجی به تمام اقشار جامعه سر ریز شده است. 
وی خاطرنشان کرد: بیش از 95 درصد دارو ها را می‌توانیم خودمان تولید کنیم در حالی که در گذشته این چنین نبود. 
وی با اشاره به خودکفایی در حوزه پزشکی گفت: عمدتا پزشکان قبل از انقلاب از فیلیپین، پاکستان یا هندوستان بودند، در حالی که اکنون نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز پزشکان ایرانی داریم. 
وی با اشاره به تحریم ها ادامه داد: 45 سال است که در محاصره تحریم اشخاص، سازمان ها، دولت، کارخانجات خصوصی و... هستیم؛ یک روز فارغ از تحریم و تهدید نشده ایم اما مردم ایستاده و مقاومت کرده اند. 
فرمانده سپاه عاشورا گفت: نارضایتی مردم باید ریشه یابی شود و در سایه مطالبه گری اصحاب رسانه توسط دولت محترم حل شود، همت دولت نیز مرتفع کردن مشکلات و نارضایتی ها است. 
وی در همین راستا افزود: 15 سال است که شعار مقام معظم رهبری حول اقتصاد و اشتغال است آیا مسئولین دست اندر کار توانسته اند در این 15 سال مشکلات معیشتی را مرتفع کنند؟
وی افزود: بسیج یک نیرو در تمامی رده ها بوده و عاشق خدمت است. 
عباسقلی‌زاده تاکید کرد: هیچ صحنه ای وجود ندارد که بسیج در صحنه باشد و موفق بیرون نیاید. 
وی ادامه داد: در بحث کرونا بسیج ورود کرد و بعنوان امن ترین کشور حتی در دو سال گذشته کشور ما بود.
وی اضافه کرد: در رابطه با هفته بسیج اقدامات و فعالیت ها را بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید با اطلاع رسانی توسط اصحاب رسانه به مردم مخابره کنیم. 
وی در ادامه به مسئله غزه پرداخت و گفت: در رابطه با غزه 24 ساعته به فکر این مسئله مهم هستیم، 75 سال است که رژیم صهیونیستی، فلسطین را بصورت اشغالی اماکن مردم را اشغال کرده است. 
وی افزود: در این 75 سال هیچ کسی به داد مردم مظلوم فلسطین نرسیده است. 
وی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی همان رزمنده های فلسطینی که تا دیروز با سنگ ریز ها مبارزه می کردند امروز به برکت انقلاب اسلامی مجهز به تسلیحات هستند. 
عباسقلی‌زاده گفت: 75 سال است که آن ها در ویرانی ها و محرومیت هستند و حتی یک روز در آرامش نمانده اند. 
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از کشور های عربی نیز با صهیونیستی ها پیمان همکاری نیز بسته اند. 
وی گفت: فلسطینی ها در راستای تحمل مشکلات فراوان الان فرصت را مناسب روبرو با رژیم صهیونیستی دیده اند و توانستند از دیوار های بتنی عبور و فرماندهانشان را دستگیر کنند. 
وی خاطرنشان کرد: به برکت حمایت های انقلاب اسلامی ماهیت پلید رژیم صهیونیستی به دنیا معرفی شده است. 
فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که در مجموع یک هزار و 200 مورد پروژه عمرانی وجود دارد، ادامه داد: 30 باب مسجد و حسینیه، ساماندهی گلزار شهدا، 3 پروژه مدرسه سازی علاوه بر ترمیم مدارس از دیگر برنامه های بسیج در استان است.
وی در پایان در پاسخ به سوالات خبرنگار نصر در واکنش به بد سلیقی فضا سازی بی. محتوا در رابطه با کنگره 10 هزار شهید استان گفت: کنگره ملی ده هزار شهید استان که از ابتدای امسال آغاز شد، برخی ملزومات دارد که خوشبختانه تامین شده است.
وی ادامه داد: موضوع دیگر بحث همکاری دستگاه های استانی است که کمیته 26 گانه تشکیل یافت.
وی افزود: این کمیته از نظر ساختاری شکل گرفت و وظایف سازمان‌ها و دستورالعمل ها ابلاغ گردید.
وی تاکید کرد: در زمان برگزاری بحث های زیادی بود که باید در جلسات شورایی و سیاست گذاری تصميم گيري می‌شد و پیشنهاداتی برای سال آینده بود که باعث شد از نظر برخی از اقدامات زمان را ازدست بدهیم، نهایتا وقتی بازرس از تهران آمد مقرر گردید در آذرماه این برنامه را اجرا کنیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تمامی استان ها موظف اند هر 5 الی 10 سال کنگره شهدا را برگزار کنند.
وی با اشاره به فضا سازی که در سطح شهر انجام شده است، توضیح داد: از نظر فضا سازی در سطح شهر مشکلاتی داشتیم که شهرداری مسئول امر فضا سازی شده است و امیدواریم از فردا 29 آبان شاهد تحولات باشیم.
عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: در این فضا سازی ها قرار نیست از بنر استفاده شود بلکه از المان ها، طرح های ثابت و دائمی که با هویت شهدای استان شکل خواهد یافت در سراسر شهر نصب شود.
انتهای پیام/
همت دولت مرتفع کردن نارضایتی ها است / آغاز فضا سازی شهری بمناسبت کنگره ملی 10 هزار شهید محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار