معاون فراجا خبر داد:

کشف ۷۰۰ فقره سرقت در طرح مقابله با سارقان تجهیزات برق‌رسانی

1402/08/28 - 16:16 - کد خبر: 103061 نسخه چاپی

نصر: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان در نخستین مرحله طرح مقابله با سارقان سیم و تجهیزات برق رسانی در کشور نزدیک به ۷۰۰ فقره سرقت کشف کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری روز یکشنبه اظهار داشت: نخستین مرحله طرح مقابله با سارقین سیم و تجهیزات برق رسانی در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های سیم و تجهیزات برق رسانی در آبان ماه سال جاری به مدت سه روز اجرا شد.
وی با بیان اینکه این طرح در سراسر کشور برگزار شد، افزود: در نتیجه اجرای طرح یادشده، ۳۰۳ سارق و مالخر سیم و کابل دستگیر شدند که از این تعداد ۸۵ درصد سابقه‌دار و ۱۴ درصد فاقد سابقه بودند.
.اکبری با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی نیز مالخر دستگیر شدند، تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان در اجرای این طرح حدود ۷۰۰ فقره سرقت کشف شد
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بود و از نظر نرخ کشف به دستگیری، استان‌های ایلام و خراسان شمالی با هشت فقره عملکرد بالاتری را در بین استان های سراسر کشور به خود اختصاص دادند.

وی از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع‌رسانی کنند.
 طرح مقابله با سارقان سیم و تجهیزات برق‌رسانی در سال جاری به مدت سه روز از ۲۳ اردیبهشت با همکاری پلیس پیشگیری در سطح استان های سراسر کشور اجرا شده بود که در نتیجه آن نیز ۳۰۸ نفر سارق و مالخر سیم و کابل دستگیر و تعداد ۷۷۹ فقره سرقت کشف شد.
انتهای پیام/
کشف ۷۰۰ فقره سرقت در طرح مقابله با سارقان تجهیزات برق‌رسانی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار