سبحان اللهی در گفتگو با نصر مطرح کرد:

«نصر» در روند توسعه منطقه موثر است/ اثرگذاری نصرنیوز در فضای بین الملل تقویت شود

1402/08/28 - 13:25 - کد خبر: 103045 نسخه چاپی

نصر: نماینده ادوار مجلس و استاندار اسبق آذربایجان شرقی گفت: امروز نصرنیوز در سطح فرا ملی هم اثرگذاری دارد و این رسانه به عنوان یک رسانه مرجع باید تلاش بیشتری برای اثرگذاری در فضای بین الملل و بخصوص کشورهای منطقه داشته باشد.

به گزارش نصر، محمدعلی سبحان اللهی ضمن تبریک آغاز شانزدهمین سال فعالیت آژانس خبری، تحلیلی نصر افزود: خوشبختانه امروز نصرنیوز موقعیت بسیار خوبی در بین مردم، نخبگان و مسئولان دارد و این مهم در سایه عملکرد حرفه‌ای این رسانه است.
وی ادامه داد: بنده سال‌هاست که اخبار منطقه و کشور را از نصرنیوز به عنوان یک رسانه مرجع و اثرگذار دنبال می‌کنم و امروز خوشحالم که این رسانه موفق استان در سطح فرا ملی هم اثرگذاری دارد و پیشنهادم به شما این است که تلاش بیشتری برای اثرگذاری در فضای بین الملل و بخصوص کشورهای منطقه داشته باشید.
سبحان اللهی در ادامه یکی از کارکردهای مهم نصرنیوز را اثرگذاری موثر در روند توسعه استان‌های شمالغرب کشور دانست و گفت: خوشبختانه توسعه یکی از دغدغه‌های اصلی نصرنیوز است و آگاهی رسانی به عنوان یکی از پیش‌نیازهای توسعه مطرح است، چرا که برای توسعه کشور، ابتدا باید انسان‌ها و مردم آگاه شوند و رشد فکری کنند تا خودشان مسیر توسعه را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: نقش رسانه‌ها در بیان مطالبات مردم و واقعیت ها یک نقش راهبردی است و خوشبختانه نصر در این زمینه هم موفقیت های چشمگیری دارد و مردم را با خود همراه کرده است.
استاندار اسبق آذربایجان شرقی بیان کرد: معتقدم باید ارتباط با مردم و سازمان های مردم نهاد را بیشتر و بیشتر کنید تا مردم انعکاس خواست ها و مطالبات خودشان را از آیینه نصرنیوز بیشتر لمس کنند.
سبحان اللهی در ادامه مجموعه نصرنیوز را به دقت و توجه بیشتر به پروژه‌های زیرساختی منطقه فراخواند و افزود: از دولت و مجلس و دیگر دستگاه‌های موثر در روند توسعه استان، اجرای سریع پروژه‌های زیرساختی را مطالبه کنید.
وی ادامه داد: مثلاً در سفر اخیر استانی رییس‌جمهور به تبریز، بحث اتصال ایستگاه راه آهن خاوران به ایستگاه اصلی راه آهن تبریز وعده داده شد، اما با گذشت چندین ماه هنوز اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.
سبحان اللهی گفت: بحث استقلال شرکت مس سونگون آذربایجان هم یکی از مسائل بسیار مهم است که باید پیگیری شده و به نتیجه برسد که در این صورت شاهد تحول اقتصادی چشمگیری در استان خواهیم بود.
وی در ادامه به بحران خشک شدن دریاچه ارومیه هم اشاره کرد و گفت: احساس می‌شود که دولت به صورت جدی به بحران دریاچه ارومیه توجه نمی‌کند و من از نصرنیوز به عنوان یک رسانه اثرگذار انتظار دارم این مسأله را بیشتر پیگیری کند.


سبحان اللهی در پایان به پروژه قدیمی آبدار کردن مهرانه رود اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد تصویب شد و منابع آن هم تخصیص یافت، اما با گذشت سال‌ها به دست فراموشی سپرده شده است. من معتقدم نصرنیوز به عنوان یک رسانه اثرگذار می‌تواند با پیگیری این مسایل و پروژه‌های زیرساختی نقش بیشتری در توسعه استان و شمال‌غرب کشور ایفا کند.
انتهای پیام/
«نصر» در روند توسعه منطقه موثر است/ اثرگذاری نصرنیوز در فضای بین الملل تقویت شود محمد سهرابی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار