توسط هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان انجام شد/

برگزاری دوره استعدادیابی سنگ‌ نوردی داخل سالن

1402/08/28 - 12:54 - کد خبر: 103044 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان‌شرقی اظهارکرد:  سومین دوره استعدادیابی‌ سنگ‌نوردی داخل سالن  نونهالان و نوجوانان  برای کشف و شناسایی استعدادها و پتانسیل های ورزشکاران آینده انجام می‌شود.

به گزارش نصر، میرعلی آقاسیدی ادامه داد: این برنامه در دو بخش دختران و پسران انجام می‌شود و انتظار می‌رود استعدادهایی که شناسایی می شوند، زیر نظر مربیان تجربه به دست بیاورند و در آینده بتوانند در این رشته ورزشی بدرخشند.
وی همچنین گفت: هدف غایی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان از برگزاری دوره های استعدادیابی برای توسعه این ورزش در استان و  با هدف کسب جایگاه‌های آسیایی است که پیش از این هم در استان تجربه کسب جایگاه‌های آسیایی در رشته سنگ‌نوردی را داشتیم و امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران آینده در این رشته ورزشی المپیکی باشیم.
در ادامه مسئول کمیته استعدادیابی هیئت کوهنوردی نیزگفت: امروز در بخش دختران ۹۰ نفر و در بخش پسران ۶۰ نفر شرکت کننده برای استعدادیابی حضور داشتند این برنامه جهت آشنایی با رشته ورزشی سنگ‌نوردی برگزار شد.
سیامک غضنفر زاده ادامه داد: در برنامه‌های آتی در نظر داریم برای شرکت کنندگان  این دوره به شکل علمی‌ پیکرشناسی و آنالیز بدنی‌انجام دهیم تا بتوانیم از بین نفرات شرکت کننده کسانی را انتخاب کنیم که رشته سنگ‌نوردی مستعد قهرمانی هستند و در آینده میتوانند برای استان آذربایجان‌شرقی افتخارآفرینی کنند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم همانطور که هئیت کوهنوردی در این راستا از ورزشکاران حمایت میکند، خانواده های نوجوانان و نونهالان مستعد نیز از فرزندان خود حمایت کنند تا شاهد گسترش و درخشش این رشته ورزشی در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.
گفتنی است دوره های استعداد یابی و آموزش سنگنوردی داخل سالن هیئت کوه نوردی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17:30 الی 19:30 برای بانوان و روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه هر هرهفته از ساعت 17:30 الی 19:30 برای آقایان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری دوره استعدادیابی سنگ‌ نوردی داخل سالن نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار