شهردار آذرشهر:

بانوان پایه تمدن ایرانی اسلامی هستند

1402/08/28 - 11:40 - کد خبر: 103037 نسخه چاپی

نصر: شهردار آذرشهر گفت: بانوان  سرمایه های اجتماعی جامعه و پایه تمدن  ایرانی اسلامی هستند.

به گزارش نصر، میثم مقدم شهردار آذرشهر در همایش سلامت بانوان که همزمان با آغاز  هفته سلامت بانوان در سالن اجتماعات شهرداری آذرشهر برگزار شد با اشاره به جایگاه  زن در جامعه  از دیدگاه  اسلام  گفت: زن از  نگاه  اسلام و حاکمیت جمهوری اسلامی از منزلت بسیار بالایی برخوردار است و نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی دارد.  
وی مادران را مایه آرامش و محور مدیریت خانواده عنوان کرد و افزود: زن در کانون خانواده و تربیت عاطفی فرزندان و انتقال مفاهیم هویتی، معرفتی و فرهنگ ایرانی اسلامی  نقش کلیدی دارد. 
 شهردار  آذرشهر با اشاره به  عملیات روانی و هجمه های دشمنان در حوزه زنان و خانواده  گفت: دشمن با توطئهء فرهنگی از  طریق شبکه های اجتماعی قصد ترویج فرهنگ منحط غربی و از بین بردن فرهنگ ایرانی  اسلامی در کانون خانواده را دارد.
 

میثم مقدم با اشاره به برنامه های  اولویت دار شهرداری در حوزه زنان و  خانواده گفت: شهرداری آذرشهر  در راستای ایفای رسالت اجتماعی با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی درصدد ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است و در این راه از عاملان فرهنگی نیز حمایت خواهد کرد.
 
 

گزارش نصر می افزاید، در ادامه این همایش « سهیلا کریم زاد شریفی » دارای دکتری تخصصی روانشناسی و مدرس دوره مهارت‌های زندگی به عنوان سخنران این همایش به ایراد سخن پرداخت.
وی در مورد لزوم مهارت برقراری  ارتباط موثر در خانواده و راه کارهای آن،مشکلات پیش روی زندگی مشترک و چگونگی حل آنها سخنرانی کرد.
انتهای پیام/
بانوان پایه تمدن ایرانی اسلامی هستند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار