مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مطرح کرد:

ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی فرسوده است

1402/08/28 - 17:05 - کد خبر: 103027 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مشکلی که در حوزه اتوبوس ها داریم باید اعتراف کنیم که ناوگان ها کهنه و فرسوده است، در بین ناوگان ها دستگاهی داریم که 40 سال دارد، در حالی که سن ناوگان مسافری 15 سال است. 

به گزارش نصر، صبح امروز یکشنبه 28 آبان صد و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز برگزار شد.
"اروجعلی علیزاده" با ارائه گزارشی در این جلسه گفت: در مجموع دو وظیفه نگهداری، حراست از جاده های مواصلاتی استان و حمل و نقل در حوزه کالا، مسافری و ترانزیت داریم. 
وی اظهار داشت: 10 درصد آزاد راه های کشور در استان ما قرار دارند.
علیزاده توضیح داد: نزدیک به 650 هزار تن آسفالت در محور های مواصلاتی استان 450 هزار تن در محور های شریانی و 200 هزار تن در راه های روستایی آسفالت ریزی شده است. 
وی در رابطه با ایمنی جاده ها گفت: 65 نقطه پرحادثه خیر داشتیم که تنها 13 مورد از آن ها رفع نشده و امیدواریم بتوانیم تا سال آینده تمام نقاط حادثه خیز را مرتفع کنیم.
وی خبر داد: در حوزه حمل و نقل 500 شرکت و 52 هزار و 500 ناوگان باری داریم.
علیزاده ادامه داد: مشکلی که در حوزه اتوبوس ها داریم باید اعتراف کنیم که ناوگان ها کهنه و فرسوده است، در بین ناوگان ها دستگاهی داریم که 40 سال دارد، در حالی که سن ناوگان مسافری 15 سال است. 
علیزاده با ارائه توضیح از وضعیت تعریض اتوبان کسایی گفت: اتوبان شهید کسایی تبریز یک آزاد راه به طول ۱۸ کیلومتر با رمپ و لوپ ها در جنوب شهر تبریز است که جنوب شرقی تبریز را به جنوب غربی متصل می کند. 
وی اضافه کرد: اواخر اردیبهشت ماه بود که این پروژه استارت خورد و مدت زمان پروژه 18 ماهه بود. 
انتهای پیام/
 ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی فرسوده است محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   تبریزی   5 ماه پیش  

آقای علیزاده خودت هم فرسوده شدید . لطفا شوق خدمت را کم کنید و به فکرهای جدید اجازه ورود را بدهید
پژوهشیار