با اهدای لوحی صورت گرفت:

تقدیر مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از «نصر»

1402/08/27 - 18:29 - کد خبر: 103012 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات مربوط به این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر رسیده، آمده است:

«وقف به عنوان سنت نیکوی نبوی و علوی در جامعه اسلامی ما دارای پیشینه ایی درخشان است. میراث ماندگار وقف، ارتباطی عمیق با اندیشه های ناب دینی و انسانی دارد، یقینا ترویج و تبلیغ این فرهنگ غنی میتواند به ماندگاری اندیشه های بشری و الهی انسان کمک نماید و حیات او را جاودانه سازد.
بی تردید امروزه نیز تبیین آن میراث عظیم، باتدبیر و همت بلند همه خادمان و دلسوزان در رسانه های جمعی کشور می تواند جامعه ای سرشار از معنویت به ارمغان آورد.
بدینوسیله از تلاشهای ارزنده و خدمات شایسته جنابعالی در عرصه فرهنگسازی و روشنگری اذهان عمومی نسبت به آثار و برکات سنت حسنه وقف در عصر گام دوم انقلاب اسلامی به رهبری قائد عظیم الشان امام خامنه ای عزیز و نیز تهیه خبر از اداره کل اوقاف و اور خیریه استان آذربایجان شرقی در زمینه های فرهنگی، توسعه و بازسازی امامزادگان استان تجلیل و قدردانی می نمایم.»
انتهای پیام/
تقدیر مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از «نصر» نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار