مدیرکل آموزش و پرورش استان:

خیّران بیش‌از ۶۵۰ میلیارد تومان برای مشارکت در توسعه مدارس آذربایجان‌شرقی متعهد شدند

1402/08/27 - 16:58 - کد خبر: 103006 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات نوع‌دوستانه خیران آذربایجان شرقی در امر مدرسه‌سازی، گفت: خیران استان از سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه را برای مشارکت در امر توسعه مدارس متعهد شده‌اند.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی، روز شنبه، بیست‌وهفتم آبان ماه در آئین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز طوبی روستای متنق بستان آباد با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در امر مشارکت خیران در مدرسه‌سازی جزو استان‌های پیشتاز است، اظهار کرد: کار خیر با فرهنگ مردم این خطه گره خورده است.
وی با اشاره به اینکه هشت کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تا پایان سال در اختیار دانش‌آموزان شهرستان بستان آباد قرار خواهد گرفت، گفت: طی سال آتی نیز ۱۸ کلاس تحویل آموزش و پرورش بستان آباد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری؛ سه مدرسه شامل بر ۱۲ کلاس درسی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان توسط خیران شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسیده و دو مدرسه شامل سه کلاس درسی نیز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان توسط دولت افتتاح شده است.
بر اساس این گزارش؛ مدرسه تمام خیرساز چهار کلاسه طوبی روستای متنق شهرستان بستان‌آباد در زیربنایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد تومان برای استفاده‌ی ۸۹ دانش‌آموز با سرمایه‌گذاری خیر مدرسه‌ساز، علیرضا چاروقچی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/
خیّران بیش‌از ۶۵۰ میلیارد تومان برای مشارکت در توسعه مدارس آذربایجان‌شرقی متعهد شدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار