خبر/

عضویت در تیم ملی سخت تر از مسابقات جهانی

1402/08/26 - 21:17 - کد خبر: 102956 نسخه چاپی

نصر؛ سه ملی پوش حاضر در مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام از سختی های حضور در تیم ملی سخن می گویند.

به گزارش نصر، حنانه غفاری از ورزشکاران فیتنس چلنج استان که توانسته بود اخیرا در مسابقات جهانی درخشان ظاهر شود، در گفتگو با نصر در خصوص درخشش در مسابقات اخیر گفت: در مسابقات جهانی فیتنس چلنج که به میزبانی قرقیزستان برگزار شد، توانستم مدال برنز رقابت ها را بدست آورم.
وی در ادامه افزود: این رشته حدودا سه سالی است که شروع شده و در این مدت توانستم عناوین مختلف را رده سنی جوانان بدست آورم.


غفاری در خصوص وضعیت بانوان در این رشته اظهار داشت: این رشته جزو رشته های نوپا بوده و معمولا ورزشکاران از سایر رشته ها در این مسابقات شرکت می کنند لذا تلاش خواهیم کرد بیش از پیش بتوانیم پیشرفت کنیم.
در ادامه فرشاد عبادی دیگر ورزشکار استان که در مسابقات جهانی اسپانیا مقام پنج را بدست آورد خاطر نشان کرد: سابقه چندین دوره قهرمانی در مسابقات مختلف را داشتم و با آمادگی کاملا در مسابقات شرکت کردم.


وی افزود: مسابقات جهانی اسپانیا سطح بسیار بالایی داشت و بعد از عبور از چندین مسابقه توانستم راهی رقابت های جهانی شده و عضو تیم ملی شوم.
در پایان نیز رضا آقبلاغی دیگر ملی پوش استان در مسابقات جهانی که سابقه چندین قهرمانی در رقابت های ملی و بین المللی را در کارنامه دارد، گفت: مسابقات جهانی اسپانیا بسیار رقابت سنگینی بود و با توجه به شرایط رقابتی در ایران، عضویت در تیم ملی امر بسیار سختی است. 


وی در خصوص مسابقات پیش رو تصریح کرد: فعلا در دوران استراحت هستیم تا در آینده برای مسابقات جهانی و رویدادهای بین المللی حاضر شویم.
انتهای پیام/
عضویت در تیم ملی سخت تر از مسابقات جهانی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار