سرپرست اداره کل صمت آذربایجان شرقی خبر داد:

تنوع در طراحی و نوآوری؛ رویکرد نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

1402/08/26 - 14:23 - کد خبر: 102934 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: رویکرد  هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز تنوع در طراحی و نوآوری و نمایش آخرین دستاوردهای حوزه طلا و جواهر است.

به گزارش نصر، محمد جعفر عظمائی در هفدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز که عصر امروز ۲۵ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح شد، با بیان اینکه نمایشگاه طلا و جواهر در جدول تقویمی نمایشگاه های استان پیش بینی شده است و امسال خوشبختانه نسبت به دوره های قبل سایر شهرها از جمله اصفهان، شیراز، مشهد و حتی تهران پررونق تر است‌، گفت: برندهای معتبری از سراسر کشور در زمینه تولید طلا و جواهر در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
وی با اشاره به رویکرد اصلی نمایشگاه طلا و جواهر تبریز، افزود: رویکرد این نمایشگاه تنوع در طراحی و نوآوری و نمایش آخرین دستاوردهای حوزه طلا و جواهر است و برنامه اول تامین نیازهای داخل و برنامه دوم چشم انداز حضور در بازارهای جهانی است.
وی اضافه کرد: گشایش هایی در مورد واردات شمش طلا جهت رفع تعهدات صادرات صادر کنندگان اتفاق افتاده است و این فرصتی برای سازندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر است تا بتوانند از  شمش های وارداتی مصنوعات طلا بسازند و مجدد صادر کنند که ارزش افزوده آن در داخل حفظ شود.
مدیرکل صمت آذربایجان شرقی در انتها با بیان اینکه خوشبختانه سازندگان طلا هم خیلی خوب از این فرصت استفاده کردند، ادامه داد: این امر گام بلندی در راستای رونق ساخت جواهر در کشور خواهد بود.
انتهای پیام/
تنوع در طراحی و نوآوری؛ رویکرد نمایشگاه طلا و جواهر تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار