خبر/

آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ‌ها، ساعت و صنایع وابسته در تبریز 

1402/08/26 - 14:36 - کد خبر: 102931 نسخه چاپی

نصر، هفدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ‌ها، ساعت و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر صمت در تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، هفدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ‌ها، ساعت و صنایع وابسته روز پنجشنبه 25 آبان ماه با حضور محمد مهدی براداران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تاج الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، عظمایی رئیس سازمان صمت استان محمد پوراقدم شربیانی رئیس اتحادیه طلا و جواهر و جمعی دیگر از مسئولین در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
در حاشیه این همایش برادران معاون وزیر صمت در گفتگو با نصر با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: نام تبریز همواره با صنعت و هنر گره خورده است و شاهد درخشش صنایع خلاق در این نمایشگاه هستیم.
وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در سطح بسیار خوبی برگزار می شود و استقبال خوبی صورت گرفته است. هم افزایی که بین مجموعه های مختلف صورت گرفته است سبب شد تا گشایش هایی در زمینه واردات مواد مورد نیاز صورت گیرد تا مقدمات جهشی بزرگ در صادرات را فراهم کند.
برادران با اشاره برطرف سازی موانع صادرات تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در حوزه اشتغال زایی تلاش هایمان به نتیجه برسد و نتایج برگزاری چنین رویدادی هایی موثر واقع شود.
گفتنی است هفدهیمن نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ‌ها، ساعت و صنایع وابسته از تاریخ 25 الی 28 آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ‌ها، ساعت و صنایع وابسته در تبریز  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار