شهردار تبریز خبر داد:

کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تبریز

1402/08/25 - 15:44 - کد خبر: 102910 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه دوباند کردن خیابان معراج وادی رحمت خبرداد و گفت: این پروژه با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال با هدف کاهش بار ترافیکی معابر جنوب غرب تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در چهل و دومین قرار خدمت شهرداری که در منطقه ۷ برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این پروژه به عنوان راه حلی برای کنترل میزان ترافیک و روان سازی تردد عمومی شهروندان معابر منطقه ۷ و بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی کارشناسان حوزه‌های مختلف ترافیکی و شهرسازی و در راستای بهسازی معابر و کاهش بار ترافیکی انجام می گیرد.
وی با اشاره به اعتبار اولیه پنج میلیارد تومانی این پروژه ترافیکی افزود: تا به امروز اقدامات عمرانی ۸۰۰ متر از مسیر این خیابان به پایان رسیده است، به طوری که برای کاستن از بار ترافیکی، عرض باند ۱۲ متر تعیین شده و در مجموع کل مسیر سه کیلومتر است.
وی با تاکید بر تسریع مسیرگشایی این خیابان و رفع موانع پیش روی پروژه تصریح کرد: اداره املاک مرکز در حداقل زمان به تملک‌های مربوط به این پروژه اقدام کند تا با بهره برداری از آن شاهد بهبود وضعیت ترافیک این معابر باشیم.
اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مسیرگشایی و احداث خیابان‌های جدید در نقاط مختلف شهر و به خصوص نقاط کم برخوردار و حاشیه نشین طی سال‌های اخیر یکی از اصلی ترین برنامه‌های امسال شهرداری تبریز بوده است.
انتهای پیام/
کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار