سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان؛

بازدید سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی از آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز

1402/08/25 - 11:34 - کد خبر: 102891 نسخه چاپی

نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با هدف نظارت میدانی بر نحوۀ ارائۀ خدمات آسایشگاهی به جانبازان عزیز نخاعی، از آسایشگاه این جانبازان در تبریز بازدید کرد.

به گزارش نصر، علی اکبر سلمانی در این بازدید که توسط «حسین نامی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و «اسلام سبزی پور» رئیس اداره حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همراهی می‌شد، در فضایی صمیمی پای حرف‌ها و صحبت‌های جانبازان نخاعی حاضر در آسایشگاه نشست و مشکلات و دغدغه‌های آنان را در گفت‌وگوهای چهره‌به‌چهره شنید.
 در جریان این بازدید، مهدی سلطان پور، مدیر درمانگاه فجر دو و آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز هم به بیان گزارشی از وضعیت جانبازان تحت پوشش این آسایشگاه، نحوه خدمت رسانی به ایشان و نیازهای آسایشگاه پرداخت.
  آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی واقع در انتهای خیابان بهار این کلانشهر، میزبان جانبازان قطع و ضایعه نخاع از ناحیه کمر است که در آن خدمات هتلینگ و اقامت، پرستاری، درمانی، فیزیوتراپی و ارگوتراپی (کاردرمانی مبتنی بر بازی‌هایی مثل شطرنج، دارت و...) به این عزیزان ارائه می‌شود.
در حال حاضر به طور میانگین روزانه تعداد ۲۰ نفر جانباز از تبریز و اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی آذربایجان شرقی در این مرکز به صورت دائم یا موقت خدمات دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/
بازدید سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی از آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار