امروز گشایش می یابد؛

بزرگترین‌ گردهمایی فعالان طلا و‌جواهر در تبریز

1402/08/25 - 09:14 - کد خبر: 102880 نسخه چاپی

نصر: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر ، نقره ، گوهرسنگ و صنایع وابسته 25 لغایت 28 آبان ماه امسال در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود، همچنین اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر ، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته۲۶ آبان ماه در تالار وحدت تبریز ترتیب می یابد.

به گزارش نصر، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر و سکه تبریز از برگزاری اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تالار وحدت دانشگاه تبریز خبر داد.
میر محمد پور اقدم شربیانی  در گفتگو ‌با خبرنگار نصر افزود: تبریز به عنوان یکی از خواستگاه های طلا و جواهر کشور این ظرفیت را دارد که میزبان یکی از استانداردترین نمایشگاه های طلا و جواهر منطقه باشد.
وی ادامه داد: فعالیت بیش از دو هزار واحد در صنف طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگ این شهر را به یکی از مهمترین قطب های طلا و جواهر منطقه تبدیل کرده است.
 

وی برگزاری اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته را نقطه آغازی بر تغییر نگاه جامعه به صنعت طلا و جواهر خواند و افزود: محل برگزاری این همایش نیز در نوع خود پیام بسیار مهمی دارد و آن اینکه این همایش نقطه اتصال صنعت و علم در این صنف است.
شربیانی با بیان اینکه مقالات علمی متعددی به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: میهمانان خارجی از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، ترکیه، عمان، امارات، آذربایجان و عراق خواهیم داشت.
رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر و سکه تبریز در ادامه به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه نیز از 25 لغایت 28 آبان ماه امسال با حضور 80 غرفه در حوزه تولید و دستگاه های پیشرفته این صنعت در سالن امیر کبیر میزبان علاقه مندان داخلی و خارجی خواهد بود.
انتهای پیام/
بزرگترین‌ گردهمایی فعالان طلا و‌جواهر در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار