مدیرکل امور مالیاتی استان:

صنعت، تولید و اشتغال سه محور اساسی در مسیر توسعه آذربایجان شرقی است

1402/08/24 - 15:13 - کد خبر: 102864 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌ شرقی، تولید، صنعت و اشتغال را سه محور اساسی در مسیر توسعه استان عنوان کرد.

به گزارش نصر، عیسی اورج‌زاده در بازدید میدانی با هدف رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان و حمایت از افزایش تولید و سطح اشتغال صنایع تولیدی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت‌ پگاه آذربایجان‌شرقی و شرکت تراکتورسازی ایران و دیدار با مدیران و کارگران این مجموعه‌ها، به بررسی مشکلات مالیاتی صنایع تولیدی و دغدغه‌های تولیدکنندگان پرداخت. 
وی افزود: تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در تامین درآمدهای پاک و پایدار برای کشور، تضمین کننده تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تامین استقلال اقتصادی کشور است که مشارکت و نقش آفرینی مودیان استان به ویژه اشخاص حقوقی در انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت مالیات، به طور یقین منجر به توسعه و آبادانی استان می‌شود.
وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی سازمان امور مالیاتی از واحدهای تولیدی و کسب و کار استان، اشتغال‌زایی برای رفع بیکاری و قطع وابستگی کشور در شرایط تحریم برای رشد و توسعه اقصادی کشور را مهم دانست.
اورج زاده اظهار کرد: همان‌گونه که امسال توسط مقام معظم رهبری سال "رشد تولید و مهار تورم" نامگذاری شده است، نظام مالیاتی نیز بیش از هر سال، توان خود را برای حمایت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکلات و موانع آن‌ها قرار داده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، وی در این بازدیدها از تلاش و زحمات کارکنان این مجموعه‌ها قدردانی کرد و تاکید کرد: استقرار چنین واحدهایی در سطح منطقه موجب دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد کسب و کار در منطقه شده و در ایجاد اشتغال مولد بسیار تاثیرگذار است.
انتهای پیام/
صنعت، تولید و اشتغال سه محور اساسی در مسیر توسعه آذربایجان شرقی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار