متن تا حاشیه " تبریز ما "

از استقبال خبرنگاران تا بی توجهی شهردار تبریز! / درخشش نصر در دو جشنواره پی در پی

1402/08/24 - 13:23 - کد خبر: 102850 نسخه چاپی

نصر: دومین جشنواره پژوهشی – رسانه ای تبریز ما که به همت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز و با هدف بهره مندی از ظرفیت رسانه ها در مدیریت شهری کلانشهر تبریز برگزار شد حواشی جالبی نیز داشت.

به گزارش نصر، در این دوره از جشنواره تلاش شده بود به جهت پیشگیری از انتقادات مطرح شده در دور اول که شائبه شناخت داوران از ارایه دهندگان آثار مطرح شده بود از داوران پایتخت بهره گرفته شود.
آئین اختتامیه این دوره از جشنواره به جای برگزاری در مجموعه های شهرداری تبریز در محل دانشگاه هنر اسلامی برگزار شد که دارای پیامی خاص بود.
مجریان برگزاری جشنواره در اقدامی خلاقانه اعلام اسامی برترین های این جشنواره را به پیشکسوتان رسانه ای استان محول کرده بودند که جالب نیز شد.چهار نفر از پیشکسوتان عرصه رسانه ای استان در این دوره اسامی برترین ها در بخش های مختلف را اعلام کردند.
جوایز این دوره نسبت به دوره قبل افزایش چشمگیری داشت و پرداخت آن نیز به دو شکل نقدی و اعتبار پژوهشی اختصاص یافت که به نظر می رسد مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز به منظور بهره مندی از ظرفیت های اهالی رسانه استان در مدیریت شهری حساب ویژه ای باز کرده است.
خبرنگاران و اهالی رسانه استان در این دوره از جشنواره استقبال ویژه ای کرده بودند به نحوی که تعداد آثار نسبت به دوره قبل بیش از دو برابر شده بود.
در این دوره از جشنواره نیز اکثر خبرنگاران از بی توجهی مدیریت شهری به موضوعات مطرح شده در جشنواره قبل از سوی شهرداری تبریز انتقاد داشتند که عدم حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز در مراسم اختتامیه جشنواره تاییدی بر بی اهمیتی آن به مجموعه شهرداری تبریز نیز دارد.
در این دوره از جشنواره سه نفر از خبرنگاران تحریریه نصر موفق شدن رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند و از این حیث طی دو جشنواره رکورددار کسب عناوین برتر شوند.


انتهای پیام/
از استقبال خبرنگاران تا بی توجهی شهردار تبریز! / درخشش نصر در دو جشنواره پی در پی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار