جشن نصر تکمیل شد|

درخشش خبرنگاران نصر در جشنواره «تبریز ما» + فیلم

1402/08/23 - 19:25 - کد خبر: 102830 نسخه چاپی

نصر: خبرنگاران آژانس خبری تحلیلی نصر در نخستین روزهای شانزدهمین سال آغاز فعالیت اولین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور در دومین جشنواره پژوهشی رسانه‌ای تبریز ما خوش درخشیدند.

به گزارش نصر، با اعلام اسامی برترین‌های این جشنواره محمدرضا اخگرگداز، گلناز پورنامی و سامان حامدی از اعضای تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر موفق شدند رتبه های برتر به خود اختصاص دهند.
بر این اساس محمدرضا اخگر گداز در بخش گزارش مقام اول، گلناز پورنامی در همین بخش رتبه سوم را کسب کردند و سامان حامدی در بخش عکس و چند رسانه ای رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
آژانس خبری تحلیلی نصر درخشش همکاران خود در دومین جشنواره پژوهشی رسانه ای تبریز را به همکاران خود تبریک عرض می نماید.
در لوح سپاسی که به امضای روح‌الله رشیدی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر تبریز، شهرام دبیری رئیس شورا و امیر دهقان دبیر اجرایی جشنواره تبریز ما رسیده ؛ آمده است:
شهر، پدیده ای پویا و مداوم در حال حرکت است؛ هم از این روست که مدیریت شهر، مستلزم فهم کامل و روزآمد از نیازها و اقتضائات است. 
 


به یقین پژوهش و اندیشه ورزی در باب شهر و مسائلش مسیر را برای مدیریت موثر، هموار می کند. دومین جشنواره رسانه ای - پژوهشی تبریز ما، پنجره ای رو به اندیشه شهری و پلی است میان مدیریت شهر، اهالی رسانه و پژوهشگران.  از مشارکت ارزشمند جنابعالی در این جشنواره سپاسگزاریم.
انتهای پیام/
درخشش خبرنگاران نصر در جشنواره «تبریز ما» + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار