اجرای نمایش «سیگنال» در صحنه تئاتر تبریز تمدید شد

1402/08/25 - 14:00 - کد خبر: 102824 نسخه چاپی

نصر: کارگردان نمایش «سیگنال» با اعلام اینکه اجرای نمایش «سیگنال» تمدید شده است، گفت: نمایش سیگنال می‌خواهد برای مخاطب نتایج ناشی از باورهای غلط و برچسب‌های اِعمال‌شده بر زن و مرد در جامعه را به تصویر بکشد.

به گزارش نصر، مهدی ابراهیمی با توصیف نمایشنامه سیگنال افزود: این نمایشنامه نوشته آرش عباسی، از آنجایی که به دردهای جامعه مثل فقر مالی و مردسالاری در روابط زناشویی و فقر فرهنگی اشاره دارد، برایم جذاب بود. ژانر نمایش تراژدی کمدی است و با زوجی مواجهیم که علارغم عشقی که به یکدیگر دارند، با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
 

وی در ادامه از شش سال حضورش در عرصه نمایش گفت: قبلا به عنوان دستیار کارگردان و مدیر در پشت صحنه فعال بوده ام و دوره های کارگردانی را در آموزشگاه «مان» گذرانده ام و این اولین تجربه کارگردانی من است.
ابراهیمی در خصوص برگزیدن بازیگران این نمایش هم گفت: بازیگران را به صورتی برگزیدیم که کاملا با کاراکترهایمان همخوانی داشته باشند. «امید والا» تجربه ای ۱۲ ساله در زمینه نمایش دارد و «فرهوده شجاعی» چهارمین کار خود را به اجرا می‌گذارد. همچنین طراحی صحنه به صورتی است که به مخاطب حس حضور در خانه ی این زوج را القا می‌کند.
این گزارش حاکی است، در اجرای نمایش سیگنال، علی پوریان به عنوان مشاور، الهام کلانتری به عنوان دستیار، نفس خورشیدی‌فر به عنوان منشی صحنه، سینا شایسته‌خو به عنوان طراح نور، میلاد خدادادی به عنوان طراح صحنه، سیما ابراهیمی به عنوان طراح پوستر، محمدساجد جلیلی‌نژاد به عنوان آهنگساز مهدی ابراهیمی را یاری می‌کنند. 
 

کارگردان این نمایش در پایان اذعان داشت: استقبال از نمایش روز به روز  بهتر می‌شود. پنج روز اجرا به نمایش ما اختصاص یافته که با تمدید مجدد ده روز شده است. با توجه به محدودیت فضای سالن و هزینه هایی که تماما بر عهده خودمان است،به نظرم این محدوده زمانی کوتاه کافی نیست و باید مجال بیشتری برای اجرای نمایش ها داده شود.
گفتنی است نمایش سیگنال تا تاریخ ۲۶ آبان  ساعت ۱۹ در سالن قبه‌زرین تئاتر شهر تبریز به روی صحنه خواهد رفت و رده سنی مخاطبین آن ۱۳+ سال می‌باشد.
انتهای پیام/
اجرای نمایش «سیگنال» در صحنه تئاتر تبریز تمدید شد فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار