کشف بیش از ۲۰ کيلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

1402/08/23 - 13:23 - کد خبر: 102807 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۲۰ کيلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگيری ۱۵ نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی، پس از تحقیقات فنی و علمی از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی، ۱۵ نفر عمده و خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودروی آن‌ها، مقدار ۲۰ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزین مواد کشف کردند.
فارسی تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی با توزیع کنندگان موادمخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، در چارچوب قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر خانمان سوز، مراتب را از طریق مرکز فوریت هاى ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کشف بیش از ۲۰ کيلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار