خبر/

فرماندار جدید اسکو معرفی شد

1398/02/09 - 14:02 - کد خبر: 1028 نسخه چاپی

نصر: با حضور علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بابک رضی منش به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسکو معرفی شد و از خدمات مرتضی محمدزاده فرماندار سابق این شهرستان قدردانی به عمل آمد.

به گزارش نصر ،‌ بابک رضی منش پیش از این معاون عمرانی فرمانداری تبریز بود و چند دوره بخشداری و معاون  فرمانداری شهرستان های استان  را در کارنامه سوابق خدمتی خود دارد.

وی درآیین معارفه خود که با حضور مسوولان محلی و اعضا شورای اداری این شهرستان برگزار شد تصرح کرد : در کناری اجرای منویات دولت تدبیر و امید همه توان خود و مسوولان محلی را برای دست یابی به توسعه پایدار اسکو به کار خواهد گرفت .

فرماندار جدید اسکو با اشاره به ظرفیت های تاریخی ، فرهنگی و گردشگری اسکو یاد آور شد : همه زمینه ها برای فعالیت و کار و تلاش دراین شهرستان فراهم است و من به موفقیت برنامه های توسعه بسیار امیدوار هستم

رضی منش گفت :خدمت در شهر و در میان مردمانی که این چنین از خادمان خود تجلیل می کنند افتخار و توفیق الهی است و این همه قدرشناسی شما از فرماندار سابق حاکی از فهم و درک بالای شماست که ریشه در تاریخ و فرهنگ این شهر دارد.

وی  بیان کرد  : برای پیشبرد برنامه های توسعه اسکو از همه ظرفیت های این شهرستان به ویژه از توان فکری نحبگان و دانشگاهیان استفاده خواهد کرد و در این ارتباط اتاق گفتمان واحد توسعه را تشکیل خواهد داد.

مرتضی محمدزاده فرماندار سابق اسکو هم که هم اکنون به عنوان مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب شده در ایین خداحافظی خود اعلام کرد : در این سه سال اندی هیج لحظه ی برای من سخت تر از جلسه خداحافظی از شما مردمان نجیب و با فرهنگ نبوده است .

وی گفت : هر آن چه  که در این مدت در قالب خدمت و عمران و آبادی اسکو صورت گرفته و موفقیتی حاصل شده در سایه همراهی و همکاری مردم و مسوولان بوده که به سهم خود از همه شماها قدردانی می کنم و حلالیت می طلبم .

شهرستان اسکو به مرکزیت اسکو یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی و در 30 کیلومتر جنوب غرب تبریز قرار دارد و دارای شهرهای ایلخچی و سهند و 40 روستای تابعه می باشد.

نان اسکو با برند بین المللی از معروف ترین محصولات این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/

فرماندار جدید اسکو معرفی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار