مدیرکل صمت استان خبر داد:

نمایشگاه رینوتکس فرصتی طلایی برای ارائه آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان‌شرقی

1402/08/23 - 10:17 - کد خبر: 102789 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی در حوزه فناوری همیشه در کشور حرفی برای گفتن دارد، تاکید کرد: نمایشگاه رینوتکس فرصتی طلایی برای ارائه آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه باشکوه تر از دوره‌های قبل برگزار شود.

به گزارش نصر، محمدجعفر عظمائی امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان با اشاره به ابلاغ وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار در کنار نمایشگاه رینوتکس در هفته آینده افزود: شرکت‌های خدماتی مانند بورس، صندوق ضمانت صادرات و شرکت‌هایی که گستره فعالیت کشوری در زمینه کسب و کار دارند در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد که البته اداره کل صمت در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

میز تجاری طلا و جواهر برای نخستین بار در تبریز برگزار می‌شود
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه میز تجاری طلا و جواهر در روز ۲۵ آبان در تبریز خبر داد و گفت: این رویداد مهم کشوری برای نخستین بار در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
عظمائی اضافه کرد: همزمان با جلسه میز تجاری طلا و جواهر، در نمایشگاه طلا و جواهر که جزو اتفاقات نادر است آخرین تولیدات و هنرهای صنعت طلا و جواهر در نمایشگاه بین المللی تبریز به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ آبان برگزار می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه اتحادیه طلا و جواهر برنامه‌های فاخری برای این رویداد بزرگ تدارک دیده است که در این زمینه از اعضای کمیسیون نظارت مرکز استان درخواست می‌کنیم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد همکاری لازم را داشته باشند چرا که این رویداد نقش مهمی در حوزه تولید و رونق صادرات خواهد داشت.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای اصناف و صنعت در راستای برنامه های کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری این یادواره ها حرکت بدیعی است و حداقل وظیفه ما در راستای تکریم شهدای حوزه اصناف و صنعت است.

کسب رتبه هفتم آذربایجان‌شرقی در صدور جواز کسب و کار
عظمائی از کسب رتبه هفتم آذربایجان شرقی در صدور جواز کسب و کار خبر داد و افزود: در تیر ماه امسال رتبه استان در این حوزه جزو آخرین رتبه‌های کشور بود ولی خوشبختانه اکنون به همت تمام اعضای محترم و اصناف در رتبه هفتم کشور قرار گرفته‌ایم و پیش بینی می‌کنیم تا پایان امسال یکی از رتبه های اول تا سوم کشوری را کسب کنیم.
وی در خصوص موضوع شروع ساماندهی هیات امنای مجتمع‌های تجاری گفت: در سال‌های گذشته به دلیل وجود نقص اساسی در این حوزه هماهنگی و وحدت رویه لازم ایجاد نمیشد ولی خوشبختانه این موضوع به همت تمام اعضای مرتبط محقق شده است و امیدواریم با ایجاد وحدت رویه از طریق هیات امنای منتخب این بخش به خوبی ساماندهی شود.
انتهای پیام/
نمایشگاه رینوتکس فرصتی طلایی برای ارائه آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان‌شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار