خبر/

قتل هولناک وکیل بعد از اعدام 5 مرد شیطان صفت / او وکالت اعدامی ها را داشت

1402/08/23 - 10:09 - کد خبر: 102788 نسخه چاپی

نصر: وکیلی که عهده دار وکالت پنج متهم متجاوز به عنف در شهرستان مرند شده بود، اندکی پس از اجرای حکم اعدام متجاوزان، خودش نیز شبانه در ویلای شخصی اش به طرز فجیعی به قتل رسید که تا به الان پلیس موفق به دستگیری قاتل نشده است.

به گزارش نصر، 18 مردادماه سال جاری بود که یوسف ضیا مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، از اجرای حکم پنج متجاوز به زنان خبر داد و در تشریح ماجرا گفت: روز ۳۱ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۴۰۱ بود که خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط پنج نفر ناشناس دزدیده و به کوه‌های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر پنج  نفر مورد تجاوز قرار گرفته است؛ با وصول این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، سریعا دستورات لازم از سوی دادستانی برای دستگیری متهمان صادر شد.
وی افزود: در چهارم خردادماه همان سال و تنها چهار روز پس از ارتکاب جرم، هر پنج متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بودند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر و به جرم خود اعتراف نمودند.  
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند بیان کرد: بعد از صدور کیفرخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه کیفری استان، هر پنج متهم با توجه به اعترافات خود و مستندات موجود در پرونده، به اعدام محکوم شدند که حکم مذکور در دیوان عالی کشور تایید و ۱۸ مردادماه اجرا شد.
گزارش رکنا حاکی است، اما مدتی از اجرای حکم این افراد نگذشته بود که افرادی ناشناس شبانه به ویلای شخصی وکیل این متهمان حمله و به طرز فجیعی وی را به قتل می رسانند.  
با توجه به اینکه دوربین های اطراف ویلا، ورود افراد را به داخل ویلا ثبت و ضبط کرده اند، اما هنوز پلیس موفق به دستگیری متهمان به قتل این وکیل پایه یک دادگستری نشده اند.
انتهای پیام/
قتل هولناک وکیل بعد از اعدام 5 مرد شیطان صفت / او وکالت اعدامی ها را داشت پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار