امیر دریادار عباسی مطرح کرد:

اخبار و تحلیل های نصرنیوز به روز و کارآمد هستند/ «نصر» رسانه معتمد مردم است

1402/08/22 - 19:42 - کد خبر: 102778 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: اخبار و تحلیل های نصر به روز و کارآمد هستند و این رسانه ذائقه مخاطبان خود را می داند و بر اساس آن به صورت حرفه ای عمل می کند. من در خبرهای نصرنیوز سرعت و صداقت را به عنوان یک مخاطب می بینم و همین عامل موفقیت و جلب اعتماد مردم و مسئولان به این رسانه است.

به گزارش نصر، امیر دریادار دوم رضا عباسی با تبریک فرارسیدن شانزدهمین سالروز تاسیس آزانس خبری، تحلیلی نصر، افزود: ارتباط نصر با جامعه مخاطبان خود مستقیم و بر اساس اعتماد است و بر همین اساس یکی از ارزشمندترین رسانه های استان است.
وی ادامه داد: اخبار و تحلیل های نصر به روز و کارآمد هستند و این رسانه ذائقه مخاطبان خود را می داند و بر اساس آن به صورت حرفه ای عمل می کند. من در خبرهای نصرنیوز سرعت و صداقت را به عنوان یک مخاطب می بینم و همین عامل موفقیت و جلب اعتماد مردم و مسئولان به این رسانه است.
دریادار عباسی در ادامه گفت: امروز فعالیت رسانه ها سخت تر شده است، بعضی مسئولان ما نقدپذیر نیستند و نصر در همین زمینه هم عدالت را رعایت کرده و اخبار درست به مردم منتقل می کند. 
وی در ادامه از مقبولیت عمومی رسانه نصر در بین مردم خبر داد و اظهار کرد: در بخش افکارسنجی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بر اساس مطالعات و سنجش هایی که داشتیم، نصرنیوز به عنوان یک رسانه معتمد مردم شناخته شده و نمره خوبی آورده است هم ازبابت سرعت و صداقت و هم بابت اینکه در همه اتفاقات استان در صحنه بوده است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: بنده در جلسات مختلف هم عرض کردم که امروز موضوع جنگ رسانه ای بسیار مهم است و نصر یکی از بازوهای کشور در جنگ رسانه ای است. 
امیر دریادار عباسی در پایان گفت: نصرنیوز در امیدآفرینی بین جوانان هم خوب و موفق عمل کرده است و از زاویه دید توسعه محور بودن و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم یک رسانه پیشتاز است و من از این فرصت استفاده کرده و ضمن تبریک مجدد فرارسیدن شانزدهمین سالروز تاسیس نصر، برای فعالان این رسانه ارزشمند آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
انتهای پیام/
اخبار و تحلیل های نصرنیوز به روز و کارآمد هستند/ «نصر» رسانه معتمد مردم است

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار