نایب رئیس شورای شهر تبریز مطرح کرد:

نصر به شعور مخاطب احترام می گذارد/ رشد و توسعه هر منطقه ای منوط به رسانه قوی است

1402/08/22 - 11:05 - کد خبر: 102758 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: این که مخاطب امروز نصر را همراهی می کند بخاطر احترام به شعور مخاطب از سوی این رسانه بوده و قوه تمیز و تشخیص و سواد رسانه ای مخاطب اکنون نسبت به 5 سال گذشته تفاوت کرده و مخاطب این احترام را می‌بیند. 

به گزارش نصر، "روح الله دهقان نژاد" همزمان با شانزدهمین سال تاسیس آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در تحریریه «نصر» ضمن تبریک به خبرنگاران این رسانه، گفت: ساختاری که نصر نیوز را نسبت به دیگر رسانه ها متفاوت کرده است حوزه دیجیتالی و مجازی آن بوده، زمانی که پایگاه های خبری جلوه زیادی نداشتند، در آن زمان ایجاد یک پایگاه خبری بر مبنای دیجیتالی یک ریسک بود، معلوم نبود جوابدهی داشته باشد یا خیر، اما اکنون بعد از گذشت سال ها، مشکلاتی که نصر بر سر راه داشته و بار ها به زمین خورده و بلند شده است.
وی ادامه داد: در بحث گفتمان سازی، مخاطب شناسی و افکار عمومی منطبق با نیاز های مخاطب اقبال صورت گرفته و عموم جامعه با سلایق مختلف در زمره مخاطبان نصر هستند.
دهقان‌نژاد گفت: این که مخاطب امروز نصر را همراهی می کند بخاطر احترام به شعور مخاطب از سوی این رسانه بوده و قوه تمییز و تشخیص و سواد رسانه ای مخاطب اکنون نسبت به 5 سال گذشته تفاوت کرده و مخاطب این احترام را می‌بیند.
عضو شورای شهر تبریز گفت: قبلا به عنوان فعال رسانه ای حضور داشته و اکنون که‌ در سمت تصمیم گیری مسائل شهری هستم تاثیرگذاری نصر را می بینم، یکی از این اثرگذاری ها مسئله مترو و پرداخت هایی که به آن صورت گرفته است.
وی ادامه داد: دیگری میدان شهید بهشتی است که با ورود نصر اکنون متفاوت از دو سال گذشته است که از بین رفته بود.
نایب رئیس شورای شهر اظهار داشت: در هر منطقه ای اگر رسانه ای قوی باشد آن منطقه نیز رشد و توسعه می یابد. 
انتهای پیام/
نصر به شعور مخاطب احترام می گذارد/ رشد و توسعه هر منطقه ای منوط به رسانه قوی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار