بهشتی مطرح کرد؛

«نصر» برای تاثیرگذاری فراملی برنامه ریزی کند/ نصر یکی از سرمایه های آذربایجان است

1402/08/21 - 17:28 - کد خبر: 102740 نسخه چاپی

نصر: اقتصاددان برجسته ایران گفت: موقعیت خاص سیاسی و اقتصادی تبریز ایجاد می کند تا نصرنیوز به عنوان رسانه تراز اول آذربایجان برای تاثیرگذاری فراملی و توسعه مناسبات منطقه ای برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد.

به گزارش نصر، دکتر محمدباقر بهشتی ضمن تبریک فرا رسیدن شانزدهمین سالروز تاسیس آژانس خبری، تحلیلی نصر، افزود: امروز نصرنیوز یکی از رسانه های شاخص آذربایجان است و با اطلاع رسانی های اصولی و حرفه ای خود توانسته است جایگاه ویژه ای در میان مردم و نخبگان کسب کند.
وی ادامه داد: ما در استان رسانه های متعددی داریم، اما کمتر رسانه ای بصورت حرفه ای فعالیت می کند و امیدوارم همه رسانه های آذربایجان بتوانند حرفه ای عمل کرده و اعتماد مردم را جلب کنند.
بهشتی گفت: خوشبختانه نصرنیوز روز به روز حرفه ای تر شده و جایگاه بزرگتری در بین مردم و مسئولان کسب می کند و این رسانه حالا تبدیل به یکی از سرمایه های بزرگ آذربایجان شده است.
این اقتصاددان برجسته کشورمان در ادامه به برخی حوزه های راهبردی برای توسعه کشور و شمالغرب کشور اشاره کرد و افزود: نصرنیوز به موضوعات توسعه توجه ویژه ای دارد و این موجب ایجاد جایگاه ویژه ای در بین نخبگان و دانشگاهیان برای این رسانه شده است.
بهشتی ادامه داد: امیدوارم نصرنیوز در حوزه های تامین انرژی صنایع آذربایجان، عوامل موثر در عدم توسعه یافتگی، صنعت گردشگری و توسعه صنعت ترانزیت منطقه با قفقاز و اروپا توجه ویژه تری داشته باشد.
وی در پایان بر لزوم برنامه ریزی نصرنیوز برای تاثیرگذاری فراملی تاکید کرد و گفت: موقعیت خاص سیاسی و اقتصادی تبریز ایجاد می کند تا نصرنیوز به عنوان رسانه تراز اول آذربایجان برای تاثیرگذاری فراملی و توسعه مناسبات منطقه ای برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد.
انتهای پیام/
 
«نصر» برای تاثیرگذاری فراملی برنامه ریزی کند/ نصر یکی از سرمایه های آذربایجان است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار