خبر/

طرح توسعه اقتصادی در ۶۵ روستای آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

1398/10/04 - 11:26 - کد خبر: 10274 نسخه چاپی

نصر: معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طرح توسعه اقتصادی در مرحله اول در ۶۵ روستای این استان اجرا می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، نادر اصغرپور، روز چهارشنبه در جلسه تبیین این طرح افزود: این طرح با هدف جلب مشارکت های محلی، توانمندسازی روستایی بر اساس قابلیت ها و هدفمند سازی تسهیلات اعطایی و ایجاد ارتقا درآمد روستایی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در مراحل بعدی این طرح در سایر روستاها نیز اجرا می شود، اظهار داشت: از تمام توان مدیریتی و قانونی سازمان در جهت اجرایی شدن این طرح که توسط پژوهشگران استان در حال تدوین است، استفاده می شود.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در خصوص اجرای بی عیب و نقص این طرح گفت: در جلسات کارشناسی چالش های پیش روی طرح اعم از عوامل بازدارنده قانونی مطرح و پیشنهادات لازم برای رفع آنها ارائه می شود.
اصغرپور، ادامه داد: این طرح در هریک از روستاهای تعیین شده بنا به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در چهار حوزه خدمات، گردشگری، کشاورزی و صنعت پس طی مراحل کارشناسی اجرا می شود.
برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در ۲۵ هزار روستای کشور در طول پنج سال اجرا می‌شود.

 انتهای پیام/
طرح توسعه اقتصادی در ۶۵ روستای آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار