رییس سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

نصرنیوز نسبت به مردم تعهد دارد

1402/08/21 - 13:36 - کد خبر: 102726 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن‌هاست. 

به گزارش نصر، “ابوالفضل رنجبر” در گفت و گو با خبرنگار  نصر به مناسبت شانزدهمین سالگرد آژانس خبری تحلیلی نصرنیوز، ضمن اهدا لوح و تجلیل از فعالیت های این رسانه اظهار کرد: شانزدهمین سالگرد نصر را تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت روز افزون بر این پایگاه خبری و مردمی که صدای شیوا مردم و روزنه امید مردم است، دارم.
وی افزود: بی‌تردید هرگونه فعالیت در زمینه خبرنگاری و مطبوعات دشواری‌های خاص خود را دارد و برای اثربخشی مستمر نیاز به داشتن فکر ‌و اندیشه روشنی دارد.
رنجبر با بیام اینکه نصرنیوز یک رسانه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی است، ادامه داد: یک خبرنگار حرفه‌ای باید با وجدان بیدار حرکت کرده و و واقعیت ها را بیان کنت و همچنین نسبت به جریان سازی ‌و حل مسائل دور از تعصبات شخصی رفتار کند.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان با اشاره به اینکه نصر رسانه‌ای است که نسبت به مخاطبانش و‌مردم احساس مسئولیت کرده و تعهدمند است، تصریح کرد: کار خبرنگار به‌صورت شبانه‌ روزی و‌۲۴ ساعته و از همه مهم‌تر به روز است تا حقایق و مشکلات جامعه دقیق و سازنده به اطلاع مخاطبان برسد.
 

وی به پرهیز از تشنج و روشن نگهداشتن روزنه امید که فرموده مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و‌ گفت: در انتقاد بحثی نیست اما فروغ امید را از بین نبریم. 
رنجبر با بیان‌اینکه یکی از وظایف اصلی رسانه ها، دفاع از ارزش ها است، ابراز کرد: شهیدان خبرنگار در غزه  با جنبش بی‌سابقه ای که داشتند، نشان دادند که کار رسانه چقدر پر خطر است و نمی‌توان آن را با سایر شغل ها مقایسه کرد.
انتهای پیام/
نصرنیوز نسبت به مردم تعهد دارد سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار