یادداشت/

تیمی که در حد شان هواداران تراکتور نیست

1402/08/21 - 11:30 - کد خبر: 102716 نسخه چاپی

نصر؛ تیم تراکتور با بازیکنان ضعیف و کادر فنی غیر متمرکز در حد و اندازه طرفداران این تیم ظاهر نشده و نمی تواند انتظارات هواداران را برآورده کند.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور تبریز از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است که سالهاست هواداران زیادی را در ایران و حتی خارج از ایران شیفته خود کرده و میلیون ها هوادار با این تیم زندگی می کنند و در گرما و سرمای استخوان سوز تبریز مسیر چندین کیلومتری را طی می کنند تا دقایقی بتوانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.
اما بنظر می رسد حضور چنین هواداران پرشوری که آرزوی بسیار از تیم های فوتبال بوده و با هزاران برنامه تشویقی در صدد کشاندن هواداران به ورزشگاه هستند برای تیم فوتبال تراکتور بسیار عادی شده و بازیکنان این تیم فراموش کرده اند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند؛ تیمی که با هرباخت یا آبرو ریزی مثل آخرین دیدار این تیم مقابل استقلال در فصل گذشته هوادارانش تا مرز ایست قلبی رفته اند و جانشان را از دست دادند.
تیم تراکتور ابتدای این فصل به گونه ای بسته شد که احدی به این تیم امید نداشته و بجز برخی رسانه های اطراف این باشگاه که ماموریتشان تمجید از تیم دست و پا بسته این فصل تراکتور بود، همه هواداران از این تیم قطع امید کرده بودند؛ تیمی که مرکز اسقاط پرسپولیس شده بود و تمامی بازیکنان دیپورت شده از تیم تهرانی که هیچ تیمی قادر به پذیرش آنها نبود به واسطه برخی اتفاقات پشت صحنه ای وارد تیم تراکتور شدند. همین مسئله سبب شد تا تراکتور این فصل تمامی بازی های بزرگ خود را واگذار کند و آبرویی برای فوتبال تبریز باقی نگذارد.
حذف از آسیا و باخت مقابل همه تیم های مدعی قهرمانی و عدم ثبات در نتیجه گیری هنوز برای مسئولان باشگاه تراکتور کافی نیست و مشخص نیست تا چه زمانی این تیم با چنین بازیکنان بی کیفیت قرار است ادامه دهد و زمین و زمان را علت ناکامی های خود بیان کند. با این حال حذف خمس تنها چاره خروج این تیم از ناکامی ها نیست و مالکیت باشگاه باید به صورت اساسی در برطرف سازی مشکلات چاره اندیشی کند و به جای بهانه تراشی های بی اساس تکلیف تراکتور را مشخص کند.
انتهای پیام/
تیمی که در حد شان هواداران تراکتور نیست حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار