مدیر عامل شرکت عمران سهند مطرح کرد:

در رابطه با وعده یک ساله ساخت بیمارستان اطلاعی ندارم! / احداث بیمارستان 300 تخت خوابی توسط علوم پزشکی در سهند 

1402/08/21 - 13:37 - کد خبر: 102710 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت عمران سهند گفت: تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد کرده ایم که مقرر گردید تا دو زمین، میلگرد و فولاد در اختيار دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان 300 تخت خوابی گذاشته شود.  

به گزارش نصر، "فرهاد سعیدی" در گفتگو با خبرنگار نصر در واکنش به وعده یکساله "مهرداد بذر پاش" وزیر راه و شهرسازی، گفت: آقای وزیر بحث ساخت بیمارستان را مطرح کردند اما در رابطه با وعده یک ساله، اطلاعی ندارم؛ رسانه ها مطالبی را نوشته اند، برای ساخت بیمارستان و اخذ مجوز های لازم چندین ماه زمان لازم است.
وی ادامه داد: قرار بود بیمارستان 32 تخت خوابی در سهند ایجاد شود که منقضی و سپس 64 تخت خوابی مطرح شد. 
وی خبر داد: تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد کرده ایم که مقرر گردید تا دو زمین، میلگرد و فولاد در اختيار دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان 300 تخت خوابی گذاشته شود.
وی خاطرنشان کرد: فرایند تامین مالی ساخت بیمارستان از طریق اعطای زمین برای مولد سازی و ساخت آن توسط شرکت عمران سهند به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان انجام گرفته است. 
سعیدی گفت: کار های زیادی در این رابطه انجام شده؛ تفاهم نامه و دیگر مراحل آن را انجام داده و به تهران فرستاده ایم تا تایید نهایی را دریافت کنیم.
مدیر عامل شرکت عمران سهند گفت: امیدواریم بتوانیم مجوز ساخت بیمارستان 300 تخت خوابی را دریافت کنیم چرا که سهند در مواقع بحران می‌تواند تبریز را نیز پشتیبانی کند، سهند از لحاظ زلزله آسیب خیزی کمتر از تبریز بوده و فاصله کمتری به تبریز دارد.
انتهای پیام/
در رابطه با وعده یک ساله ساخت بیمارستان اطلاعی ندارم! / احداث بیمارستان 300 تخت خوابی توسط علوم پزشکی در سهند  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار